Gå til innhold

oi...jeg kysset en annen mann :/


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk litt langt i går etter en fantastisk kjekk kveld på byen.....han var utrolig flott, snill, oppmerksom, sjarmerende.....alt i ett-mann. Det endte opp med at jeg kysset han. Jeg stoppet da han begynte å bli litt mer intens i kyssingen sin......FAEN :(

 

Jeg kommer aldri til å nevne dette til samboer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner deg godt, kunne sikkert også ha gjort det om anledningen og riktig mann var der...

Hold kjeft om det, og hold deg på matta neste ganng.Ellers så kan det bli en "avhengighet" om du forstår hva jeg mener;)

Skrevet

Jeg er en mann som oppdaget at samboeren min klinte med "Kompisen" min som er gift. De prøvde å skjule det godt, men jeg hadde hørt hva de tok seg til. Så det kunne de ikke bortforklare. Det som er det verste er at alt var planlagt! Jeg er fryktelig skuffet over at det går ann å gjøre slikt! Vi har 2 unger så det er ikke bare å stikke av heller... Selv om vi har pratet om hendelsen tenker jeg på det hver dag. Hele døgnet! Har jeg vært for snill? Jeg vet ikke...

Skrevet

Du siste anonym 19.11, jeg kunne ikke ha levd med at min mann hadde vært så intim med en annen kvinne. Særlig ikke en planlagt handling med en venninne.., jeg ville ha torturert meg selv til døde med tanker som at de kom til å skje igjen, hva slags tanker de har om hverandre, hvordan de tydleigvis hadde lyst på hverandre osv.

man tilgir jo alltid et eller annet i et ekteskap, og jeg har jo tilgitt ting jeg også, men utroskap er den tingen jeg ikke kunne ha levd med selv om jeg faktisk VILLE tilgi det.

Lykke til:-), og husk at du ikke kan forandre andre, men at du kun kan forandre deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...