Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 I dag har jeg vært på h&m for å finne mamma bukse, men det var ikke så lett.. Jeg bruker som oftest 46 eller 48 avhengig av buksen, men str 48 i mamma tøyet hos h&m passet ikke Vet noen hvor jeg kan få tak i olabukser osv da? Dette er frustrerende egentlig.. hehe Håper noen kan hjelpe
SaDa Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 hei:) Kjenner til problemet selv om det er 4 år siden jeg var gravid. Jeg fant bukser som jeg så og si bodde i i svangerskapet på kappahl. Så håper de fortsatt har mammaklær i store str der fortsatt
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Tusen takk for svar gikk inn på dems hjemme sider å der står det at de ikke har mamma klær i sitt sortiment.. men jeg fikk en mamma snekker bukse av venninnen min derifra som hun hadde hatt, å den passe veldig bra.. synd de har sluttet med det.. :/
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Tusen takk for svar... Hvordan er det å bestille fra utlandet og eventuelt sende tilbake?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå