Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt faste rier/kynnere i snart 1,5 t.. det er veldig vondt, men ikke slik jeg ikke klarer puste rolig. de varer 1 minutt, og har variert fra 3-7 minuts mellomrom.

Jeg er så usikker på hvor vondt det må være, jeg hadde aldri klart og sove gjennom disse.

De tar tak i mage og rygg.

Jeg er 7 dager over tiden, har hatt slim me friskt blod i 3 dager,

på tirsdag blei jeg sjekket, var moden, fikk inn 2 figre +.

skal jeg ta smertenne på alvor??

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Jeg ville venta til de varte omtrent et minutt, var ca 5 minutt mellom (eller ihvertfall regelmessige) og til du ikke klarer å snakke under dem før du reiser inn. Men det er jo ingenting i veien for å ringe og si du tror det er noe på gang, så er de forberedt på at du kanskje kommer oppover i løpet av kvelden=)

De sier at når du ikke klarer å snakke under riene er de "vonde nok", men dette varierer jo fra person til person...

Lykke til da, håper det er skikkelig på gang nå=)

Skrevet

Tror eg ville ringt til føden å sjekka i det minste, det kan jo ikke skade. Åsså kommer det vel litt an på hvor langt du bor fra føden og, og nå nærmer det seg natt - og da er jo terskelen for innleggelse lavere..

MASSE LYKKE TIL!!!

Skrevet

Takk for svar, de to siste rienne har vart 1 minutt, og har hatt 5 minutters mellomrom. Men jeg har klart å snakke til gubben, men pusta godt.

Men jeg har et ønske om å være hjemme lengst mulig, så da tror jeg at jeg venter litt å ser utover kvelden.

Håper dette er gangen i noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...