Gå til innhold

vi har en evig krangel.


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har vært tause i hele dag med hverandre.... men rett før han gikk ut døren nå sa han " du får ikke lov å ha folk i kveld".... hmm tror han han er mye mann når han sier sånnt. jeg bestemmer sjøl om jeg vil invitere noen venninner eller ei.han kommer jo ikke hjem uansett. Men men... jeg skal heldigvis ikke være hjemme jeg heller. oh my god i hate that man.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan du riktig spør om... jeg klarer å si nei jeg fltytter, men jeg klarer ikke å GJØRE det. jeg føler meg ganske fanget.

Skrevet

hva krangler dere om da?. .fortell fortell :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...