Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 vi har vært tause i hele dag med hverandre.... men rett før han gikk ut døren nå sa han " du får ikke lov å ha folk i kveld".... hmm tror han han er mye mann når han sier sånnt. jeg bestemmer sjøl om jeg vil invitere noen venninner eller ei.han kommer jo ikke hjem uansett. Men men... jeg skal heldigvis ikke være hjemme jeg heller. oh my god i hate that man.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 det kan du riktig spør om... jeg klarer å si nei jeg fltytter, men jeg klarer ikke å GJØRE det. jeg føler meg ganske fanget.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 hva krangler dere om da?. .fortell fortell :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå