Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 2 uker siden eg fødte en liten prinsesse:) etter fødselen føler eg ikkje at eg kommer meg ovenpå! uggen i kroppen, føler meg sliten og griner lett. kan det ver deprisjon? eller kan eg ver sjuk! har en del økonomiske problem og! men er jo verdens kryeste mamma og elsker mine barn over alt på jord:))
Pappalille Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Hihihi, gi deg sjøl litt mer tid du ;-) 2 uker etter fødsel var jeg nesten død, nå ni uker etter, er det straks mye bedre =) Gratulerer forresten! =)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 ja er vel noe i det:) tusen takk. kan jo rett og slett ha jern mangel og! dei målte ikkje det før eg reiste ut.
Pappalille Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Husk også på at det er masse hormoner i kroppen din enda. Det skal renses opp i også. De måler jernlagerne dine på din seksukerskontroll, men prøv i mellomtiden å spise jernrik mat og få i deg c-vitaminer. Sov masse, drikk masse og la tårene (og svetten om du er som jeg var) renne! Det er tøff tid kroppen din har vært gjennom må du huske =)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Det høres ikke ut som om du er verken deprimert eller syk, du har en normal reaksjon på en fødsel. Det er normalt at man er veldig sliten og gråter mye de første månedene etter en fødsel. Du burde gi deg selv mer tid. Sørg for å få deg nok mat og søvn. Ønsker deg lykke til!
Theni Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 Herregud, da det var 2 uker siden jeg hadde født, var jeg heldig hvis jeg var påkledd før klokka 4 på ettermiddagen! Hadde vondt etter sying og puppene på tørk hele dagen. Gi deg selv noen uker til du, så skal du se at alt ser lysere ut
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #7 Skrevet 21. mars 2009 tusen takk for svar alle sammen:) ja må nok gi meg litt mer tid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå