Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 i går oppdaget jeg en utvekst ca en centimeter bak endetarmsåpningen.. Den er ikke særlig vond, og sitter som sagt ikke _i_ selve åpningen, så jeg lurer på hva det er... Kan det være en hemoroide likevel?..Jeg har lest på nett at man skal trykke hemoroidene inn i endetarmsåpningen.. men det går jo ikke med denne fordi den er et stykke unna... så kanskje det er noe annet?.. jeg er gravid og har vært utrolig hard i magen i lang tid, så jeg har jo trykket litt når jeg har vært på do for å si det sånn.. Utveksten er litt avlang, eller den henger litt ned liksom.. rund i formen.. Noen som har en ide om det kan være hemoroide eller om de kun opptrer _i_ selve endetarmsåpningen..
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Hemoroider kan også sitte rundt åpningen, så jeg vil tro at det er det du har fått. Kjøp salve på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 jeg har det samme problemet, jeg hadde en slik og gikk til lege med den, det viste seg å vere en slags hemoride, men den forsvinner ikke med mindre man opererer den vekk, så det gjorde jeg, men etter at jeg fødte barn igjen så kom den tilbake, så jeg har bestemt at at jeg skal operere alt som trengs når jeg er ferdig med å få barn
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 Kan være en slags hudfold. Jeg trodde selv jeg hadde hemoroide, men så var det vist ikke det. Hudfolden kan fjernes hvis den er til sjenanse.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #8 Skrevet 21. mars 2009 http://images.google.com/images?hl=no&client=opera&rls=nb&um=1&q=hemorroide&sa=N&start=0&ndsp=18
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #9 Skrevet 22. mars 2009 hvis du googler på f.eks lommelegen.no eller noe så søk på mariske, det hadde jeg, en hudfold, har ingenting med hemorride å gjøre. må opereres hvis du syns den er til sjenanse men ikke farlig.jeg opererte,fort gjort.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #10 Skrevet 22. mars 2009 fikk beskjed av lege at dette hadde vert en hemoride, men som blir til hudfolder. så da regner eg med legen veit ka han/ho snakka om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå