Kristinanutten Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Jeg har hørt at noen holder seg unna reker i svanerskapet. Selv har jeg spist masse reker! Men selvsagt har jeg passet på at de har vært helt ferske. Reker er jo så godt! :-)
Lorelai m. nyfødt Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Jordmor fortalte meg at alt som er kokt trygt kan spises, men man skal holde seg unna reker i ammeperioden dersom man er tungt belastet med allergi i familien. Spis reker og kos deg!!!
ebeline Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2009 da skal jeg gå og kose meg me reker jeg
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Vannet gikk hos meg etter å ha forspist meg på reker sist svangerskap... ;-) 3 dager før termin, så det var ikke sååå gæærnt... ;-)
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 tror neppe vannet gikk pga rekene hm.. reker... jeg holder meg unna reker da jeg ammer, men har spist reker mens jeg var gravid.
Herkules Skrevet 21. mars 2009 #7 Skrevet 21. mars 2009 Ja kos deg med reker både nå og når du ammer Det er kun om det er mye alergi i familien du kanskje bør tenke deg om under ammingen Jeg spiste helt ferske reker i går, kokt hjemme mmmmmmmmmmmm (jeg ammer )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå