Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor fan må de fjerne anonymknapp da? Skulle gjerne spurt som anonym jeg. Møkkabim!!!

Har hatt noe seriøst med utflod/slim i dag. Bare lurer på om dere har hatt runder med det så tidlig. (er i uke 14)

Såpass at det lå vel klædder tilsvarende par spiseskjeer i do. En stund etterpå hang det helt fra dåsa og nesten ned til vannet. Ikke sånn geleaktig som slimproppen, men seig liksom. Litt gulaktig, mer enn blankt vaffal.

Ellers er det på papiret når jeg tørker meg da.

Også hatt veeeldig til mensmurr i dag, men det trenger jo ikke være noe da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde jeg vært deg så hadde jeg nok kontakta føden. bedre å ta en telefon får mye enn får lite. men det er nok ingenting, normalt med mer utflod når man er gravid :)

få høre hvordan det går med deg da :)

Skrevet

Tror ikke akkurat det er vits i å kontakte føden!Ka ska de gjør?Er jo helt normalt med mye utflod, er jo ikke blod.Har mye av det selv..har snakka med Jm og lege.Hormonforandringer ol..kanske du har sopp.

Skrevet

Takker for svar.

Tror nok ikke det er sopp. Og snakk om at det renner ut av meg da..hehe. Litt blodig er det jo, men morkaka mi ligger på "kanten" så har hatt en del småblødninger til og fra.

Har født to barn før og hadde det ikke slik med dem, derfor jeg spurte her.

Kunne dratt til lege, men vil ikke at en kveldsvakt skal romstere rundt oppi der.

Og jo de kan få sjekket om livmorhalsen er lukket, at slimpropp sitter der, lengden på halsen og sånt:)

Regner meg jeg forsøker holde meg i ganske så ro frem til mandag så får jeg heller sankke med lege da. Hadde sikkert ikke tenkt så mye på det om jeg ikke hadde sånn trykkende smerte nederst i magen og. Men er ikke maserier eller kynnere tror jeg, for de er liksom konstante. Ikke som kommer og går.

Nå har ikke jeg vært tvillinggravid før da, så hva vet vel jeg, men man blir jo litt ekstra vaktsom og med to.

Skrevet

grunnen får at jeg foreslo hun kunne ringe føden , er fordi de er flinke til å berolige å svare på alle spm som du måtte ha.

Skrevet

hei Molait.

Jeg våknet i går til litt blod/brunt men har ikke mye utflod.

Syns det er ekkelt i uke 15 jeg når det er mitt 3. svangerskap og jeg aldri har hatt noen form for blødninger tidligere men så er det to da, og kanskje andre hensyn å ta???

Har holdt sofaen/sengen siden i går og tenker å bare ta det helt med ro, har ikke kommet noe mer så da håper jeg det blir med det.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...