Gå til innhold

er dette galt av meg ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom i kontakt med en stor sanger her i Norge som jeg virkelig beundrer, og nå vil han treffes og vi har begynnt å sende en del meldinger og det begynner å bli ganske flørtende, jeg synes han er så utrolig fin og sexy og det værste er at han er GIFT! Vi skal treffes og finne på noe.. :/ Er det kanskje veldig dumt av meg å treffe ham nå ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags noe har dere tenkt paa da? Det du maa spoerre deg selv er hva du synes det er greit aa gjoere med en gift mann ...

Skrevet

Gift? Og det lyser ingen varsellamper i det enkle lille hodet ditt?

Håper kona finner det ut og kommer og skamklipper og mørbanker deg...........

Skrevet

Meg? Det er mannen hun burde mørbanke da..!!

HI

Skrevet

Spørs hva du er ute etter?

Vil du ha kun når du ønsker er det jo greit. Ønsker du ring på fingeren tror jeg ofte man må kjempe litt, kanskje sloss(iallefall hvis konen er en dibber:-)

Ønsker du bidrag så napper du ut spiral og satser på eggløsningene:-)

Lykke til

Skrevet

Det er jo foerst og fremst hans ansvar hva han gjoer i forhold til kona si, men vil du ikke foele deg litt ... la oss si billig ... hvis du lar deg bruke litt naa og da som leketoeyet til en eller annen drittsekk som er utro mot kona si? Eller er du helt blind fordi en kjendis av uant rang viser deg litt oppmerksomhet? Riktig og galt gidder jeg ikke preke om, men det du holder paa med hoeres dumt ut!

Skrevet

At du ikke skjønner hvorfor du bare har godt av en smekk sier jo masse om det manglende moralske aspektet ditt.......

Har du ikke evner til å skjønne hvorfor du ikke skal holde deg unna gifte mannfolk, så er det neimen ikke mye håp for deg........

Skrevet

Har du fortsatt ikke skjønt at utrolskap ligger i naturen?

Så hva du enn sier så tenker jeg nn driter like mye i det som ringen på fingeren.

Skrevet

Er verken ute etter ring på fingeren eller barnl, jeg driter om han er gift, han er sexy og jeg vil ha en bit av ham:P

HI

Skrevet

Da tar du med deg hagesaks og satser på en finger eller utstyret, da kan du suge på en liten bit alt du orker i laaaaaaaaaang tid:-,) men da vil nok konen ha en forklaring av han hvor den biten er:-,)

Skrevet

haha!!

Skjønner ikke hvorfor det er alltid damen som får skylda, når det er mannen som gjør noe galt, jeg er singel jeg!

HI

Skrevet

Jeg kan garantere deg at du slettes ikke er den eneste han holder på med på den måten. Han mailer og flørter og knuller nok langt flere enn deg også.

Bruk nå hvertfall kondom.

Skrevet

ja det er galt av deg

Skrevet

Du skjønner ikke at du og gjør noe galt altså når du blander deg inn i et forhold ? Når den andre er gift så holer vi ogg langt unna. Trodde det var opplagt jeg og normal folkeskikk.

Skrevet

Jeg sier kjør på! ;) Er han som er i et forhold og burde ha moralske problemer med å treffe en annen på si - ikke du!

Kos deg, men være likevel forsiktig, slike "eskapader" kan fort ende i unødvendig drama! :)

Skrevet

"er dette galt av meg??" men jeg vil ikke ha noen innvendinger altså!!!

Vil bare fortelle at en kjendis vil ha meg, og jeg er helt uskyldig, jeg altså!

blunke, blunke...

Skrevet

Ja.Ikke bare av deg,men av han også.

Men må du virkelig ha bekreftelse her, altså? På at det er galt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...