togutter Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Jobber fullt og er med på det som skjer.. i super form osv.. Men herlighet så langt og treigt et trimester... Er 23+1 nå, kjenner masse liv og har fått stor mage..syns det er kjempeherlig! Jeg vil ha sol, sommer og baby nå snart jeg!!
b10na&lillegull Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Jepp, det er helt utrolig hvor sakte tiden faktisk kan gå! Er 25+3 nå, og det går kjempetreigt!
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Jeg synes også at det går tregt. Er 26+3, men synes jeg har vært i 2 trimester i en evighet alt.... Men er vel bare fordi vi venter så veldig på at den lille skal ta seg en tur ut snart:)
Lykke X 4 Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Som jeg skulle sagt det selv Føler det likt! Er snart 24 uker. Har gått fort hittil. Men 2. tri. kjennes langt. Ikke mange uker igjen før vi går over i 3. og siste tri.
togutter Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2009 håper 3.tri går en smule fortere.. Er en litt sånn død-periode nå, i starten satt jeg på nett og så på alt jeg skulle kjøpe meg.. nå er det litt sånn "det ordner seg nok".. Tok litt av i starten, og roet seg veldig nå.. Jaja, får vel prøve å finne på noe gøy for å få tiden til å gå!!
FlightlessBird Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Mulig tida går seint i andre trimester, men for de som går til termin og evt. over vil jeg si at tredje trimester går myye seinere desverre! Har jafall vært sånn for meg de to gangene jeg har gått gravid tidligere! Er nok fordi en venter mer da + at ting begynner å bli tungt!
Johan Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Jeg synes tiden går dødstreigt allerede, og jeg er bare 17+2...Sikkert fordi formen er så dårlig enda, at jeg ikke orker noe...
Molait Skrevet 23. mars 2009 #8 Skrevet 23. mars 2009 høres jo ut som du bare bør nyte... hadde jeg hatt det slik hadde jeg vært overlykkelig. Med masse smerter, kontant hodepine i over en mnd, ikke ork til å jobbe, masse blødninger og bekymring, ikke ork til noen ting. 3 tri er gjerne mer preget av tungt, varmt, au, bekken, lite søvn, tisse, sliten.... Nå er solen og våren på full fart, på 2 tri er man som regel fortsatt bra mobil. Nyt tiden og kos dere med mager og spark og redebygging og ruging
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå