Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Først snakket vi om at vi skulle prøve noe nytt og spennende. Så vi ble enig om å ha med oss ei ekstra jente for å begynne forsiktig. Men det ble ikke noe av, tiden gikk og vi glemte det bare ut. Men siste tiden så har jeg sett og lest masse om dette, og det gjør visst hele forholdet og sexen mye mer spennende. Så jeg har lyst å prøve dette igjen. Jeg har en mann som er veldig sjalu så jeg har ikke turt å si det fordi han er så utrolig sjalu. Men jeg ville jo kun prøve dette og ha faste regler så han slipper å være sjalu. For dette skal jo være for oss og med oss i fokus. Jeg tenkte at det kun skulle være mannen min som fikk slikke og knulle meg. Og at jeg kanskje kunne suge og ronke han andre mens samboeren knuller meg. Dette virker til å være så veldig spennende og alikevel veldig uskyldig. Er dette noe jeg kan ta opp med mannen min tror dere? Uten at han blir sjalu og såret? Har veldig lyst å prøve dette, og kun for min og samboers skyld. Han ekstra kan være hvem som helst for min skyld for jeg gjør det bare for vår skyld. Håper på endel seriøse svar her;)
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Du skriver at du gjør det for deres skyld. Men tror du mannen din ønsker en mann til opp i senga? Det er jo din fantasi? Eller har han ytret ønske om og ha med en mann? Sjalusi kan jo være så mangt. Du burde jo kjenne han såpass? Hva med og bare si at du leste om noe slikt, og sjekke reaksjonen hans? Om han sier at noe slikt hadde han aldri godtatt, så vet du jo svaret.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Han ville jo at vi skulle ha med ei jente. Men vi har hatt endel annonser i noen blader uten noen respons fra noen vi ønsker å ha med oss. Har derimot hørt at det er veldig enkelt å ha med en mann. Når vi har hatt sex så har vi snakket og fantasert om å ha med både jente og mann. Men er litt redd for at han ikke hadde taklet at en mann hadde vært med oss. For han er veldig sjalu på andre menn. Og det kan jeg forstå, var derfor jeg tenkte vi kunne ha noen begrensninger. Hvor han andre ikke får ha sex med meg. Men måten og ta det opp er jo mulig, er litt redd for å spørre han rett ut. Kanskje han missforstår at han ikke tilfredstiller meg, men det har ikke noe med det å gjøre. Håper på flere svar. HI
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Gå på swingers isteden, så kan dere finne et par, så blir dere begge tilfredsstilt og står likestillt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå