Gå til innhold

Pappa blir 50 år om en måned..Tips til gave???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke en eneste ide`...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma ble akkurat 50 - jeg og søsknene mine gikk til fotograf og fikk tatt noen flotte bilder av oss. Hun fikk altså en bildeserie av barna sine, og så har hun valgt et som vi skal få forstørret opp og rammet inn.

Eg flott og dyr gave som hun satte stor pris på. Rekner med at en pappa også vil sette pris på noe slikt? Evt. fotografbilder av barnebarn, kjæledyr etc.

Jeg og min familie skal til fotograf seinere i år, så fotografbilder av oss og barna blir årets julegaver :-)

Skrevet

Vi kjøpte ny seng til foreldrene våre, da pappa ble 50 år. Og fra barnebarna fikk han en kaffi kopp med bilder av alle 5 barnebarna. Den satte han utrolig pris på. Kom til og med en tåre i øyenkroken.

Skrevet

konsert eller teaterbiletter...

Skrevet

min pappa ble 50 i fjord sommer. fra oss søskna kjøpte vi en bilet til england og han skulle på en bane og kjøre sinsykt forte biler. er dyrt men veldig vert det. han ble så glad at han begynte og gråte. trur alle manfolk ville satt pris på det og at det er en drøm for de da de kan kjøre fort. hehe

Skrevet

Pappa blir 50 år til onsdag, vi 3døtrene hans lager selskap for han med 40gjester, koldtbord med alt som dertil medhører.

Også får han i gave fra oss en Samsung 42' plasma skjerm. For det har han ønsket seg nå i flere år.

3 av venneparene hans har gått til innkjøp av skikkelig sorruond anlegg så tror det blir dødsbra!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...