Gå til innhold

åså var det denne fullmånen da!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 25.april, og da er det fullmåne.. og min far er OVERBEVIST om at da kommer lillegutt..hehe:)

er det noe i dette eller? par dager før? par dager etter?

noen med erfaringer her eller? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja trur absolutt på det! har hørt at i diden rundt fullmåne spess 2-3 daga etter e det mange fler fødls enn ellers i mnd.

min beibis kom ikje ved sist fullmåne:( så det hende jo selfølgeli ikje me alle da, hehe

Skrevet

Trodde det var 9.april det var fullmåne jeg.

Uansett, har litt troen på det. Merker at kroppen/sinnet mitt blir ganske påvirket i dagene rundt fullmåne sånn generelt. Blir liksom helt rar i formen:)

Skrevet

Eg har termin på fullmåne 9.april, og har hatt masse kynnere de andre dagene det har vært fullmåne... Tida får vise om det er noe i det ;)

Skrevet

Fullmåne 9.april ja. Men har hørt at det samme gjelder for "ny" måned.Gjerne et par dager etter. Sist fødte jeg to dager over termin, på fullmånedag, etter jordmors antagelser. Hun sa at det gjerne var flere som fødte på fullmånedager.

Skrevet

hmm.. har sjekket kalenderen igjen.. og igjen.. og på min så står det at fullmåne er 25.april..

eller betyr den helt sorte prikken at det er nymåne? og hva i alle dager er da forskjellen? ;) hehe..

Skrevet

Sort prikk betyr at det ikke er måne, og at det straks blir nymåne. Det er en ringmed hvitt i som betyr fullmåne, og den er 9 april. Neste deretter er 9.mai, og jeg satser på at min kommer da (har termin 17.mai) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...