Gå til innhold

April: Åh, hvor blir tiden av?


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

"Snille" barn kan være en håndfull de også merker jeg nå plutselig, og det er forskjell på "snille" barn også! (dustete uttrykk forresten, har jo ikke noe med å være snill å gjøre...)

 

Matilde var superenkel å få inn i en 3-timersrutine med rekkefølgen sove-spise-våken. Hun spiste ferdig på en halvtime, var enkel å legge til brystet og hadde lite problemer med luft i magen (kan huske noen kvelder i starten, men ikke noe videre). Sov godt på natta også.

 

Emil derimot *sukk* Mat hver 3. time er forsåvidt greit, men spisingen er jo et lite mareritt (for en som er så "godt vant" som meg). Kan legge han til 19 ganger på et måltid fordi han slipper (eller jeg tvinger ham av fordi han vrenger så på kroppen, og jeg HAR ikke spaghetti/strikkpupper) - slår aldri feil; 7 av dagens 8 måltider blir "ødelagt" av luft i magen eller bæsj eller hva søren det er som skal ut - gutten blir stiv som en pinne og hyler og armene blir helt vindmølle. Og vips så har måltidet tatt 1 time eller mer, og deretter er det bleieskift, mer luft (?) som skal ut, vogna skal rugges så han kanskje kan sove litt før neste mat, og vips så må puppen frem igjen. Jeg får jo ikke tid til å spise en gang!

 

...bli litt gal i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...og dagen derpå ble så mye bedre :oD

 

Siste måltid i går kveld + nattmåltidet gikk helt uten vindmølletendenser (hurra) og den gode "vanen" fortsatte i formiddag. Har vært nøyere på å legge ham ned og "tvinge" ham til å sove skikkelig før mat, så da er han mye roligere når han skal spise. Hm - mange små koder å knekke her altså :oD Har jo nå både fått støvsugd, spist og fått tid til å kjede meg litt, selv om jeg har rugga vogna for at han skulle sovne :oD

 

...og snart kommer mamma og snupp hjem med kinamat *glede*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...