Gå til innhold

Erfaring med MA?

Gleder meg til go`klomp nr. 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om noen har erfaring med MA? Mister man svangerskapssymptomene med det samme? Lang periode med små bødninger?

Har hatt små miniblødninger som kommer og går i en uke nå. Frykter litt MA, men har ømme bryster og kvalme fortsatt. 7 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler deg å spørre på forum for de som har mistet!

f.eks mistet-gravid på ny, eller ufrivillig abort.

Lykke til!

Skrevet

Takk for infoen :)

Skrevet

Hei :)

Jeg mistet i MA i uke 8.

Da hadde jeg hatt litt brunlig utflod,som ble mørkere for hver dag.

Den tredje dagen orket jeg ikke tenke på det mer, for var ganske sikker på at noe var galt.

Håper ikke jeg uroer deg, men jeg mistet ikke symptomene mine før 2 uker etter at jeg var "ferdig" me MA'en...

Var også kvalm, med murringer i magen og veldig ømme pupper.

MEN,det trenger ikke å være noe galt fordi om du blør litt :)

Har hørt om mange som blør gjenneom hele svangerskapet t.o.m, og som det har gått bra med!

Håper det går bra med deg,for vet at det ikke er noe kjekt å uroe seg!

Synes du skal kontakte legen jeg, så krysser vi alt vi har for at nurket har det bra der inne :)

Klem ü

Skrevet

Hei kjære deg:)

Jeg hadde en MA da jeg var 8+4. Hadde da hatt litt brunlig utflod en dag. Hadde da ikke følt meg gravid på flere uker. ikke vonde pupper, murringer o.l.

Så nå er jeg snart 8 uker på vei og føler meg veldig gravid. borsatt fra at jeg ikke er så kvalm. Så da får vi håpe at det er et tegn på at alt står bra til med den lille. skal på tidlig ultralyd på tirsdag:)

hva med en UL så du ser at alt er bra med deg også?

Jeg lurer også på hva som er mest vanlig av SA og MA?

og hvor stor er sjansen for at en MA kommer to ganger på rad?

God klem og lykke til:)

Skrevet

Blødninger er ikke typisk for MA. Ingen symptomer på abort når man har MA, og hcg fortsetter å stige.

Skrevet

Man har ganske ofte brun utflod ved ma også jo!Når jeg hadde ma hadde jeg brun utflod.Symptomene som kvalme forsvant over natten.

Det er riktig at hcg fortsetter å stige men ikke slik det skal stige.Så en ma kan avdekkes ved å ta ul eller måle hcg!

Skrevet

Men at du fortsatt har symptomer er jo bare positivt:-)

Men som flere sier er blødninger i svangerskap veldig normalt.Jeg har hatt to blødninger tidlig i dette svangerskapet og alt er bare bra.

Du har ikke hatt sex da?Da er dt mange som blør i dager etterpå.

Ellers så har man veldig sensitive slimhinner når man er gravid.

Men om du er veldig urolig gå til legen din og be om en tidlig ul.

Da slipper du bekymre deg.Alt er sikkert bra med den lille i magen din:)

Skrevet

Min MA ble oppdaget i uke 13. Magen ble liksom litt mindre og svangerskapssymptomene forsvant. Fikk energien tilbake.

I uke 12 hadde jeg litt brunlig utflod. Tenkte dette var helt normalt side jeg har hørt at det er helt vanlig å blø litt under svangerskapet.

Uheldigvis for meg var fosteret dødt fra det var ca 9 uker.

Håper alt er i orden med deg. Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for at dere ville dele erfaringene med meg. Jeg skal bestille en legetime i morgen, og håpe på å få noen svar. Har hatt to SA på kort tid, så er naturlig veldig bekymra ved blødning, men ved mine SA kom det mye mer blod. Det er uvissheten som er pyton synes jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...