Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått anbefalt en krem som heter Biovergetus fra biotherm. Var en hudlege som anbefalte den:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Biovergtures tror jeg du mener:)

Lest om flere som har brukt den og fått få eller ingen strekkmerker, men også lest om det motsatte. MEN flest fikk ikke/hjalp det på tror jeg.

Jeg bruker den selv nå. Vet ikke helt hva jeg syntes enda, i starten trodde jeg det hjalp, men de på puppene har blitt mer blå nå altså.

Foreløpig har jeg ingen på magen eller andre steder da hvertfall.

Mulig jeg ser noen sprekkdannelser rundt navlen, men er ikke helt sikker.

Det skader hvertfall ikke å bruke den! Og den skal være forebyggende OG forminskende.

Ellers har jeg også bestilt STRIASAN fra spesielt.no

Dette produktet blir solgt og visstnok reklamert for av jordmødre i Tyskland.

Det er 2 typer en før graviditet og en etter.

Vi får se om det funker.

Håper uansett jeg får flest hormonellestrekkmerker, som bleker etter fødsel=P

Skrevet

Jeg skulle kjøpe den oljen til fra clarins, men hun damen bak disken sa jeg heller burde gå på helsekost å kjøpe en olje spesielt mot strekkmerker hos gravide, heder wendela eller noe sånt, så bruker den jeg, bare 14 uker, så vet ikke om den funker, men hun hadde brukt den med alle sine barn, ikke fått merker, og uansett kult gjort av henne da, som egentlig burde selge meg en dyr olje:)

Skrevet

Det var ordentlig kult gjort av henne :)! Endelig en som ikke bare er ute etter å få solgt mest mulig.

Skrevet

Såvidt meg bekjent er det ingenting som beviselig hjelper mot strekkmerker. Disse oppstår i underhuden og så langt "inn" rekker ingen krem. Altså penger rett i dass, dessverre :(

Skrevet

jeg bruker den fra weleda. den heter svangerskapspleieolje=)

Skrevet

Weleda har mang fine oljer.. minus for lukten! Jeg går for clarins sin uansett, mye friskere. Men Weleda har en for "der nede" som skal virke mykgjørende osv.. skal da ikke revne så lett...! :)

Skrevet

Sist smurte jeg magen inn med babyolje med aloevera hver kveld. Fikk ikke et merke. Så det skal jeg gjøre denne gangen også. =)

Skrevet

Jeg bruker også babyolje... :)

Har snakket med folk som har prøvd det før, som det har fungert for også.

Er sikkert ganske mye billigere også ;) Å det er vel neppe et minus?? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...