Gå til innhold

Reiseforsikring som dekker skade på BARNEVOGN??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut å reise med norwegian, ser at de ikke dekker skade på vogn. Så da kjøpte jeg en reiseforsikring, tenkte da skulle alt være i orden. Men fikk vilkårene i dag og ser at de IKKE dekker skade på barnevogn. Så da skal nå den kanselleres umiddelbart. Noen som har tips til reiseforsikring som faktisk dekker skade på barnevogn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten får du ha en embalasje som er tykkere rundt eller spesialforsikring på vognen i et forsikringsselskap for den spesielle turen.

Har fartet mye med fly og aldri hatt problemer med skade på vogner, de frakter disse separat fra baggasje i første omgang og får ikke tung last oppå seg.

Skrevet

Ikke hoer paa kjoettpoelsa, jeg har faatt skade paa vogn to ganger :-( Men ikke store skadene da, saa jeg tror nok det alt i alt har vaert billigere aa betale reparasjonene selv enn aa ha spesialforsikring. Problemet er nemlig at forsikringene som dekker skade paa barnevogner krever at du pakker dem i pappeske eller lignende (!) om hvem f. har vel anledning til aa drive aa slepe paa en diger pappeske? Ingen innpakning type pappeske, ingen dekning ... i hvertfall ikke det jeg klarte aa finne ut.

Skrevet

Phøøøøøøøøø.....................kakkelakken..........Skriv norsk for ingen skjønner hva du skriver.....så det så!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...