Kath:) Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 I dag klarte ikke holde meg lengre og svei av en test! I går trodde jeg faktisk at jeg skulle få omgangssyke. Var så kvalm og dårlig. Har vært mye omgangssyke på jobben de siste dagene. Men omgangssyken kom ikke:) Drømte i natt bare om graviditetstesting, og tidlig i morges var jeg lei av drømmen.. Sto opp og tok en test av billigvarianten. Og der kom det en lyserosa strek nesten med en gang! Heeeeellllt utrolig! Men tør ikke å glede meg helt ennå. Det er vel for tidlig.. Mensen kan vel komme alikevel, selv om det er positiv test nå?! Nå er det bare å ruge videre! klemmer fra kanskje snart lykkelig!
Tjorven1 Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Igjen gratulerer! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! Så bra, rettferdigheten har endelig seiret! Denne gangen skal du se det går bra, og til om ett års tid skal vi på trilleturer sammen! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA!
Månestråle75 Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Så fantastisk gode nyheter! Utrolig glad på dine vegne ) Nå må den lille spiren holde seg godt fast inne i magen din i ca 260 dager til!!!
satser & vesla Skrevet 21. mars 2009 #8 Skrevet 21. mars 2009 Åååååå så herlig å høre Kath:-) Det ble måske til påske på deg også ;-) Jeg testet positiv 3 dag før IKM, så et strek er et strek :-) GRATULERER!!!
Storkmor? Skrevet 21. mars 2009 #9 Skrevet 21. mars 2009 Ååååå!! Dette er utrolig hyggelig å lese, Kath!! FANTASTISK!! Gratulerer, du er gravid! Og nå skal den sitte :) Jeg håper å følge deg raskt. Har fått mensen, er i gang med Pergo og skal til UL på fredag på dag 10. Da blir det babylaging i Køben! Håper du har det bra! Sender GODE tanker. Stor klem til deg
bumpi de bump Skrevet 22. mars 2009 #10 Skrevet 22. mars 2009 Ååå! Så utrolig kult, Kath:) Håper og tror virkelig at testene dine viser positiv også etter IKM. Du får holde oss oppdatert og ha fortsatt god ruging!
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 22. mars 2009 #11 Skrevet 22. mars 2009 Så herlig !!!!! Gratulerer så masse. Velfortjent :-)
Kath:) Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 22. mars 2009 Tuuuuusen takk for gratulasjoner alle sammen. Det er så utrolig koselig å lese! Jeg er fortsatt gravid! Måtte svi av en test i dag også bare for å sjekke! he-he I morgen er ikm, håper det går bra! Storkmor? Nå følger du etter og blir gravid du også Og Magstar og bumpi de bump! Det er denne våren vi sliterne blir gravide!! Yuhuuuuu:)
villee Skrevet 22. mars 2009 #13 Skrevet 22. mars 2009 Gratulerer så mye! Det er så hyggelig å lese at flere og flere klarer å bli gravide (håper dette er smitsomt). Jeg er ikke så aktiv her, men titter innom sikkert hver uke. Jeg var i Danmark (Stork) forrige helg for 5. gang. Tvi tvi!!!
<3 Jentemafian <3 Skrevet 22. mars 2009 #15 Skrevet 22. mars 2009 HIPP HIPP HURRA så fantastisk Gratulerer så mye
Kinemor69 Skrevet 22. mars 2009 #16 Skrevet 22. mars 2009 Så bra Kath :-))))). Lykke til med videre ruging, denne gangen skal du se spiren sitter helt til mål :-)))!
bimsalabim Skrevet 24. mars 2009 #17 Skrevet 24. mars 2009 Dette var bare utrolig hyggelig å høre, Kath!! Jeg er ikke så aktiv her inne, men følger spent med på hvordan det går med dere. Og dette var altså en skikkelig gladnyhet! Lykke lykke til; dette går den rette veien :-)
Kath:) Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #19 Skrevet 25. mars 2009 Åååååå, tusen takk alle sammen! Sitter her med tårer i øynene! Snufs, blir så rørt! Store klemmer til alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå