Gå til innhold

Hvordan oppbevarer dere "fin-bestikk"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 3 typer bestikk, hverdags, ekstra og fin....

Det hverdagse har vi selvfølgelig i skuffen på kjøkkenet. Det fine har jeg i sanne broderte mapper med navn på (Kniv, Gaffel etc... ) i en skuff i skjenken til spisestuen.

Men så er det det ekstra som vi bruker til hverdags når det andre er brukt opp, skittent i maskina eller ikke er nok igjen. Det ligger i esken som det kom i, er et sant sett med 6 av hver del. Vi holder på å rydde for å selge og flytte, og det er lissom litt i veien der der står. Derfor mener jeg at vi kan legge det i skuffen siden det blir brukt, men min bedre halvdel mener at det er helt normalt å la det ligge i kassen det kom i.....

Derfor, hva gjør dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sølvtøyet har jeg pakket pent ned. Resten 3x6 av ulike sett har jeg på kjøkkenet.

Skrevet

Hverdagsbestikket er i kjøkkenskuffen, det består av 1 type bestikk, takler ikke rot der.

Finbestikket ligge i koffertene sine i et skap.

Reservebestikk trenger vi ikke, vi har både oppvaskmaskin OG oppvaskkoster;p

Skrevet

Her er det fint hverdagsbestikk til 12 stk som ligger i skuffen sin og finbestikk som ligger i kofferten sin.

Hvis det er reserve hverdagsbestikk hadde jeg lagt det i skuffen, ja.

Skrevet

sølvtøyet er nedpakka slik som det bør... =))

Skrevet

Vi har hverdagsbestikk i skuffa på kjøkkenet, "fin"-stålbestikk i eska si og sølvtøybestikk i sine esker :) Dvs tre forskjellige oppbervaringer da... Tar litt plass, men er ikke noe tungvint.. For vi bruker dem jo ikke samtidig uansett ;)

Men hvorfor trenger man reservebestikk til vanlig? Da vasker dere ikke nok ;)

Skrevet

Har fått meg nytt stort kjøkken og har plass til hverdagsbestikk, hardangerbestikk og sølv i skuffene. Deilig!

Skrevet

Vi har hverdagsbestikk i skuffen på kjøkkenet, 12 av hver. Jeg har også noe ekstra, det ligger i skuffen det også ( men i en bås for seg selv)

Det fine har jeg i pakken det ligger i, i skapet på stua

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...