♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Vi har 3 typer bestikk, hverdags, ekstra og fin.... Det hverdagse har vi selvfølgelig i skuffen på kjøkkenet. Det fine har jeg i sanne broderte mapper med navn på (Kniv, Gaffel etc... ) i en skuff i skjenken til spisestuen. Men så er det det ekstra som vi bruker til hverdags når det andre er brukt opp, skittent i maskina eller ikke er nok igjen. Det ligger i esken som det kom i, er et sant sett med 6 av hver del. Vi holder på å rydde for å selge og flytte, og det er lissom litt i veien der der står. Derfor mener jeg at vi kan legge det i skuffen siden det blir brukt, men min bedre halvdel mener at det er helt normalt å la det ligge i kassen det kom i..... Derfor, hva gjør dere???
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 sølvtøyet har jeg pakket pent ned. Resten 3x6 av ulike sett har jeg på kjøkkenet.
Tommage♀♂ Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Hverdagsbestikket er i kjøkkenskuffen, det består av 1 type bestikk, takler ikke rot der. Finbestikket ligge i koffertene sine i et skap. Reservebestikk trenger vi ikke, vi har både oppvaskmaskin OG oppvaskkoster;p
Gjest Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Her er det fint hverdagsbestikk til 12 stk som ligger i skuffen sin og finbestikk som ligger i kofferten sin. Hvis det er reserve hverdagsbestikk hadde jeg lagt det i skuffen, ja.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 sølvtøyet er nedpakka slik som det bør... =))
mayaya Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 Vi har hverdagsbestikk i skuffa på kjøkkenet, "fin"-stålbestikk i eska si og sølvtøybestikk i sine esker Dvs tre forskjellige oppbervaringer da... Tar litt plass, men er ikke noe tungvint.. For vi bruker dem jo ikke samtidig uansett Men hvorfor trenger man reservebestikk til vanlig? Da vasker dere ikke nok
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 21. mars 2009 #7 Skrevet 21. mars 2009 Har fått meg nytt stort kjøkken og har plass til hverdagsbestikk, hardangerbestikk og sølv i skuffene. Deilig!
Vilja<3 Skrevet 21. mars 2009 #8 Skrevet 21. mars 2009 Vi har hverdagsbestikk i skuffen på kjøkkenet, 12 av hver. Jeg har også noe ekstra, det ligger i skuffen det også ( men i en bås for seg selv) Det fine har jeg i pakken det ligger i, i skapet på stua
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå