Gå til innhold

De 4 årstidene våre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken liker du best og hvorfor?

Jeg liker våren best fordi da kommer folk ut fra hiene sine igjen. Sola begynner og varme. Det er lyst ute leenge. Begynner og få farge i fjeset igjen etter lang vinter. Blomstrene er jo nydelige om våren. Og herlig å se alt får farge igjen, grønt gress og blokker på trærne etter en lange og mørk vinter.

Så kommer sommeren, pga varmen, sommerferie, bading, soling og masse utekos med grilling o.l. Og dagsturer.

Vinteren med fine snødager, aketurer, gøy ute i snøen. Og ikke minst Julen!!

Høsten til slutt pga mye stygt vær. Kalde vinder. Men den kan være nydelig med mange flotte lange varme dager og mange fine turer.

I bunn og grunn liker jeg alle årstidene, og er velidg glad for at vi har 4 forskjellige her i Norge. Det er kjekt og glede seg til sommeren osv, og kose seg om våre. Glede seg til første snøfall o.l.

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå så liker jeg denne årstiden best, tidlig vår, deilig vær og skiturer.

Er ikke så glad i den kaldeste vinteren, men innser jo at jeg da bor på feil plass(finnmark).

Sommeren kunne jeg kanskje likt hadde det ikke vært for myggen, og egentlig flere dårlige sommere her nord de siste årene.

Høsten er jo en fin tid det også, fine dager innimellom.

Aller årstiden har jo sin sjarm.

Skrevet

synes alle årstider har sin sjarm. men om jeg MÅ velge en, så tror jeg det må bli våren. For da våkner liksom alt til liv igjen, ikke bare naturen. Man ser mer til naboene, som begynner å stelle i hagen, sitter ute og tar en kopp kaffe o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...