Maaaamy. Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Noen forslag til sanger som kan spilles på saxofon under en vielse? Har en i familien som spiller det, men har ikke hørt henne spille.....
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Er du ikke skeptisk til å ha noen du ikke har hørt til å spille? Og bør du ikke snakke med henne om hva hun mener hun kan og som passer?
Maaaamy. Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2009 Er ikkje skeptisk til det, da jeg vet hun er veldig flink. Har vunnet priser og spiller i både inn og utland til tider og er korpsdirigent. Vi bor litt i fra hverandre og har ikke vært i familiesammenhenger der en har hatt musikk:) Hun er ikke en jeg snakker med til dagen da det er litt reisetid mellom oss. Bare lurte litt her jeg og min mor satt og pratet om vielsen, og så er hun ikke tilgjengelig på tlf nå....
TøffiTrynet☠ Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Gabriels Obo er faktisk fin på sax da... Eller noen av disse: You raise me up My heart will go on Vitae Lux .... Det kommer jo helt an på hva dere liker også.
erteposen + 4 Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 De fleste sanger kan spilles på sax. Jeg hadde nok spurt henne om hvilke sanger hun kan spille og anbefaler om dere ikke har en sang dere må ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå