Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Nå blir det mye vår prat med meg, men er nok kanskje min favoritt årstid, telt fylt av sommeren. Men når våren kommer blir alt så mye lettere, det blir lettere å komme seg opp om morgenen. Letter og trene. Lettere og vaske huset (faktisk!!). Får lyst og kaste ting, rydde rundt om. Lettere å smile Lettere og være masse ute Lettere for å bli syk av den kalde vårlufta Lettere for å få en forelskelse følelese Osv. Er det bare meg, eller merker dere andre slike ting?
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Nei, egentlig ikke.. men er for så vidt for tidlig til at det skulle slå inn her ennå da.. har masse deilig nysnø vi
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2009 Ja vi kan jo sånn sett enda få snø vi også. Men veldig lite sannsynlig at vi gjør det da. Men har våknet en 17.mai morgen til helt hvitt landskap av frost ute.. Håper ikke det skjer i år. Er allti kaldt da på 17 mai her.. Har som regel noen fine vår mnd nå, så er slutten av mai og juni og første del av juli stygg, så en fin sensommer og høst. I år skal jeg jo gå hjemme hele sommeren så håper på sol fra nå og til oktober
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå