Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Må vel si at jeg er det:) Elsker våren med alt den innebærer, og har store forventninger til den:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 22. mars 2009 Ingen vår-yre bammere, detnekter jeg faksisk og tro!!! Kanskje det var litt for tidlig å spørre??
blond Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Det kjennes ikke mye som vår med snø overalt foruten veibanen og minus hver natt. Spør heller om en måned eller noe, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå