Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Her er skikkelig vår vær, sol blå himmel og akkurat nå 24 grader i sola. Deilig:)
andreita med 2 prinsesser Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Strålende sol og 19 grader, deilig
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Her har det vært fint i formiddag, sol og fint, hørte det var 16 grader i sola, men 2 i skyggen. Deilig.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Igår hadde vi -2 og masse herlig nysnø. idag er det sol fra sykfri himmel. Dobbelhærlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå