adib Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Er så sliten og lei nå.. venter og venter.. men ingen baby;( noen flere???
Plutselig_gravid Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Har 3 dager igjen til ultermin. Min egen termin var for 8 dager siden - så føler meg litt overtidig. Har også hatt premature rier som åpnet meg opp til 2 cm i uke 35. Og da var liksom målet å knipe igjen til uke 37. Men, går her enda jeg. Ble strippet forrige onsdag og skal bli strippet igjen på mandag. Og så blir det overtidskontroll i neste uke en gang. Fødte 19 dager på overtid sist så vet veldig godt hvordan du har det!
Ooops I did it AGAIN Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Vask vinduer, lag en stor biffmiddag med et lite glass rødvin og forfør mannen din i kveld;) hehe Et råd jeg fikk fra ei venninne.. Ho fødte på ca 4 timer morgenen etterpå
Clementine Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Jeg er også fem dager på overtid. Sist fødte jeg 16 dager over etter igangsetting. Var innom føden på torsdag og ble sjekket. Ingen modning eller noe. De sa at igangsetting en gang ofte indikerte at man måtte regne med det hver graviditet, så jeg har bare innstilt med på halvannen uke til nå. Tror ikke du skal ta det rådet med rødvin, for er du ikke moden og klar, så starter ikke fødsel uansett hvilke kjerringråd man prøver, babyen kommer når den kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå