Gjest Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Har sett en slags statistikk her inne tidligere, hvor det står uke for uke for mange prosent sjangse det er for abort. Noen som skjønner hva jeg tenker på og som kan gi meg en link?
Kari K. med to søte små Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 5-8 uke 89,2% mulighet for at det skal gå bra 9-12 uke 93,8% mulighet for at det skal gå bra 13-16 uke 96,3% mulighet for at det skal gå bra 17-20 uke 98,9% mulighet for at det skal gå bra 21-24 uke 99,3% mulighet for at det skal gå bra 25-28 uke 99,8% mulighet for at det skal gå bra
Kari K. med to søte små Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Sjansen for SA er da: 5-8 uke 10,8% 9-12 uke 6,2% 13-16 uke 3,7% 17-20 uke 1,1% 21-24 uke 0,7% 25-28 uke 0,2%)
BettyBe Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Med andre ord er sjansen for at det skal gå godt veldig stor, og mange går rundt og uroer seg helt unødvendig! At det er så mye snakk om SA / MA her, tror jeg kan være at de stakkars damene som har opplevd noe slikt er overrepresentert på slike forum som dette. Det er naturlig å søke støtte hos andre når man opplever problemer, eller leter etter råd om et spesifikt tema.. Tar man turen innom et bil-forum tør jeg vedde på grunnen til at flere enn 10% av menneskene der fant veien inn til forumet, ikke kun har en genuin interesse for å snakke om bil, men fordi de ønsker å snakke med mennesker med lignende type problemer som de har med sin egen bil... På oppussings-forum er det overvekt av mennesker som sliter med å legge tapet. Og her inne er det desverre slik at mange av damene søker inn fordi de sliter med å få barn, er nervøse fordi de har hatt en sa tidligere, og litt for mange av artiklene dreier seg rundt nettopp de tema og skaper unødig nervøsitet hos andre. Tror det er viktig å minne seg selv på at det går bra med de aller aller fleste av oss som har kommet oss så godt i gang nå! Stå på jenter og hold motet oppe!
C <3 M <3 E <3 Skrevet 21. mars 2009 #7 Skrevet 21. mars 2009 Kjempe BRA skrevet!!! Jeg har sluttet å lese slike innlegg, fordi jeg ble så urolig.
manga Skrevet 22. mars 2009 #8 Skrevet 22. mars 2009 supert innlegg. Vi trenger å høre det, for ja, jeg er av de som leser alt, og jeg blir veldig urolig av å lese om alle SA/MA. Tusen takk for et beroligende innlegg :-)
BettyBe Skrevet 22. mars 2009 #9 Skrevet 22. mars 2009 Jeg ble også urolig da jeg første gang fann veien inn på BIM.. Vi hadde på det tidspunktet akkurat kastet pillebrettet og skulle i gang med å "prøve" ordentlig for første gang. Meldte meg inn i "bli gravid" gruppen, og ble naturlig nok smånervøs av alle 7pp 18pp og 23pp-folkene.. Hjelpemeg så mange det var som hadde holdt på lenge! Vi har noen vennepar som har prøvd ei stund, men... Så fikk jeg roet meg med at det vel var en grunn til at prøverne også fant veien inn hit. Spiren vår satt på første forsøk, og jeg er ikke nevneverdig nervøs for å miste den nå når vi raskt nærmer oss uke 7. Går det så går det, og går det ikke, ja da får vi ta sorgen som kommer da... Gidder ikke gå rundt å være nervøs og engstelig når jeg heller kan glede meg over hver dag som går.. Litt småkvalm, sliten og slapp, så helt fryd og gammen er det jo ikke.. men det er mye å glede seg over tross alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå