Gjest Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Leiligheten jeg har leid i snart 4 år,har blitt solgt,så jeg og sambo og mine nydelige 2 unger må flytte. Men det viser seg jo at ingen vil leie til familier med unger!! Vi har også en hund,og jeg skjønner at det kan bli ett problem,men når jeg ringer på en leilighet så får jeg såvidt sagt at jeg har barn før di sier NEI;INGEN BARN skal være her!! Jeg skjønner ikke dette!! Dattera mi er snart 6år og lillegutt 3 mnd. Det har ikke blitt en eneste slitasje pga dattera mi feks,med det mener jeg at hun har ikke ødelagt noe,verken gulv eller vegger. Og vi er en rolig familie! Har ikke råd til å kjøpe enda,eller vi har råd tror jeg,får bare ikke lån enda,så va søren skal jeg gjøre da? bo i en j**la pappeske! ÅÅ ,kjenner jeg blir stressa at dette her! Vil bare finne en fin plass å bo sammen med barna mine!
mamarama og lille banan Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 har du prøvd og lagt ut annonnse på finn.no, der dere søker bolig? der kan dere presentere dere, legge ut bilder, si hvordan type leilighet dere har behov for osv. http://www.finn.no/finn/realestateinput det koster 499 kr for 60 dager, men det er kanskje verdt det?
Gjest Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 ja,la ut en for en måned siden,men responsen er heller laber med bilder og alt...
mamarama og lille banan Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 så leit at dere ikke fikk respons dere får gå på mest mulig visninger der det ikke er gjenboere (utleier bor i samme bolig.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå