NokErNok Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 nå har jeg og ungene vært syk siden mandag, dvs nærmere 40 i feber skikkelig influensa!!! ungene har vært helt rolige og sett på film ol. heldigvis, for når jeg har 39.5 i feber så er det ikke så lett å ta seg av barna....vil helst bare ligge rett ut.... uasett så begynner vi å bli bedre....ungene kjeder seg inne og det blir bare kranling, men har fortsatt feber på kveldene....hadde iallefall det i går kveld....så vi kan ikke gå ut men kan noen vær så snill å gi meg noen tips ideer til hva vi kan finne på inne???? orker ikke denne masinga her......
Gjest Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Gamle er barna? Jeg plerier å spille brettspill med eldstemann her i huset ) (6år)
fox`y Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Kjeder oss vi også, minstemann har feber så vi kan ikke ut. blir gal av å være så isolert jeg. har jo kunn voksenkontakt på jobben. Men vi skal nokk finne på noe. bake, tegne,leire osv.
NokErNok Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2009 de to eldste er 4 og 5 år....ja det kunne jeg ha gjort....er bare det at det er så mye annet jeg skulle ha gjort....har ikke rydda og vaska på en uke nesten...bare gjort det mest nødvendige så her ser ikke ut:) åh jeg vil bli frisk!!!!
Himmel og hav Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 - Finn fram plastelina eller trolldeig - finn framark gjerne med farger, saks og lim og sett igang og lag kort til familie og venner. - rigg istand til vannlek på badet: balje med vann, plastkopper, sugerør, fisker, ender og båter, eller brett papirbåter - lek tampen brenner med kjeks eller seigmenner - les høyt i en bok - blås opp noen ballonger, det har alltid vært redningen min ;-) god bedring til dere alle!
NokErNok Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2009 takk for svar:) skal jammen prøve trolldeig!!! det har jeg ikke gjort siden jeg var lita:) oppskrift noen??
Himmel og hav Skrevet 21. mars 2009 #8 Skrevet 21. mars 2009 en del salt en del vann to deler mel litt olje (da blir den ikke så klissete) stekes på ca 80-90 grader
NokErNok Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. mars 2009 hva skulle jeg gjort uten dib altså tusen takk for svar:)
Libido- Skrevet 21. mars 2009 #10 Skrevet 21. mars 2009 man kan fint gå ut med litt feber. Det sier hvertfall fastlegen vår =)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. mars 2009 #11 Skrevet 21. mars 2009 Så lenge formen er ok så kan man gå ut, også med feber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå