Gå til innhold

hva kan vi finne på????? trenger hjelp!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg og ungene vært syk siden mandag, dvs nærmere 40 i feber skikkelig influensa!!! ungene har vært helt rolige og sett på film ol. heldigvis, for når jeg har 39.5 i feber så er det ikke så lett å ta seg av barna....vil helst bare ligge rett ut....

uasett så begynner vi å bli bedre....ungene kjeder seg inne og det blir bare kranling, men har fortsatt feber på kveldene....hadde iallefall det i går kveld....så vi kan ikke gå ut

men kan noen vær så snill å gi meg noen tips ideer til hva vi kan finne på inne????

orker ikke denne masinga her......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gamle er barna?

Jeg plerier å spille brettspill med eldstemann her i huset :)) (6år)

Skrevet

Kjeder oss vi også, minstemann har feber så vi kan ikke ut. blir gal av å være så isolert jeg. har jo kunn voksenkontakt på jobben. Men vi skal nokk finne på noe. bake, tegne,leire osv.

Skrevet

de to eldste er 4 og 5 år....ja det kunne jeg ha gjort....er bare det at det er så mye annet jeg skulle ha gjort....har ikke rydda og vaska på en uke nesten...bare gjort det mest nødvendige så her ser ikke ut:)

åh jeg vil bli frisk!!!!

Skrevet

- Finn fram plastelina eller trolldeig

- finn framark gjerne med farger, saks og lim og sett igang og lag kort til familie og venner.

- rigg istand til vannlek på badet: balje med vann, plastkopper, sugerør, fisker, ender og båter, eller brett papirbåter

- lek tampen brenner med kjeks eller seigmenner

- les høyt i en bok

- blås opp noen ballonger, det har alltid vært redningen min ;-)

god bedring til dere alle!

Skrevet

takk for svar:) skal jammen prøve trolldeig!!!:) det har jeg ikke gjort siden jeg var lita:)

oppskrift noen??:)

Skrevet

en del salt

en del vann

to deler mel

litt olje (da blir den ikke så klissete)

stekes på ca 80-90 grader

Skrevet

hva skulle jeg gjort uten dib altså;)

tusen takk for svar:):)

Skrevet

man kan fint gå ut med litt feber. Det sier hvertfall fastlegen vår =)

Skrevet

Så lenge formen er ok så kan man gå ut, også med feber.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...