Gå til innhold

Noen som leier/skal leie bilstol på if ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi lurer på dette...

noen som har erfaringer??

leier de ut sånn sete med base?? er det jeg har mest lyst på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekket ut setet i forhold til den forrige (født i 2007). De setene ser ikke noe særlig ut, og de har ikke base. Anbefaler deg å kjøpe dersom du skal ha flere.. :)

Skrevet

nei skal ikke ha flere så tenkte vi kom til å spare en del penger på å leie..

Men jeg vil ha med base,var ei som sa til meg at de hadde fått det nå,men hvis de ikke har så kjøper jeg heller..

Får ta en tlf å sjekke:)

Skrevet

Ei venninne av meg hadde planlagt å leie bilsete på If, prisen var vel rundt 70 kr/mnd. Men så ringte hun å sjekka om det var inkludert basen, og det var det ikke. Bilsete med base ble dobbelt så dyrt å leie!! Så da kjøpte hun likegodt sete selv.

Skrevet

ja,tror det var rundt 70-80 kr mnd.....men da trodde jeg det var med base.blir det dobbelt så mye lønner det seg nok heller å kjøpe..

Skrevet

If leier nå ut besafe iZi Sleep , du kan leie basen i tillegg jeg har nettopp sjekket detter opp da vi tenkte vi skulle leie sete, her er linken til siden med stolene

http://barnibil.if-sikkerhet.no/

Skrevet

Men husk å spør om den prisen inkluderer basen.. Det gjorde den nemlig ikke for 2 mnd siden. Så jeg vil tro det lønner seg å kjøpe setet, så evt selge det etterpå om man ikke har bruk for det videre :)

Skrevet

var innom på sida deres å sjekket litt igår.Avtalet og alt ser veldig greit ut men skal selfølgelig høre ang.basen.

Så også at det setet fra 0-13 kg veide 6 kg.....var ikke det mye??

kikket også på andre merker....et av dem var maxi-cosi...og det veide bare 3 kg.rart det kan være så stor forskjell.har ikke akkurat lyst på et sete som er tungt å bære,blir jo en del av det...

Skrevet

Jeg hadde tenkt å kjøpe Be safe Izi sleep, men var i butikken fordi jeg hørte det var litt tungt. Løftet det, og merka at det var skremmende tungt UTEN unge i!! Så det ble skrinlagt med en eneste gang!!

Skrevet

Tror også jeg dropper det setet...blir nok en maxi cosi cabrio fix her :)

Skrevet

Det er jo flere steder som låner ut seter da. Babyshop gjør også det mener jeg....

Sånn om du vil sammenligne priser og sånn :)

Og det izi sleep er ganske tungt og egner seg best om det kun skal stå i bil, ikke bli båret rundt

Skrevet

Må man ha forsikring hos if for å leie bilsete der?

Skrevet

nei du må ikke være kunde der. men det koster mindre for de som er kunder. er du ikke kunde trur jeg det koster 105 kr i mnd eller noe...

Skrevet

det koster 72 kr i mnd for if pluss kunder

koster 82 i mnd for vanlig if kunder

og 102 kr i mnd hvis du ikke er i if i det hele tatt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...