Gå til innhold

SVIMMEL!!!!!!!!! dette kan ikke være normalt

Anbefalte innlegg

Skrevet

herregud, jeg er så svimmel, klarer ikke å gå nesten, har blitt værre og værre for hver dag, sukk.......... skal det være slik? når går det over isåfall?

5+4 i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Vet venninna mi slet også med det der, men når det startet husker jeg ikke. Kan jo hende at du har lavt blodtrykk og at det er derfor. Du kan ikke bare ringe legen og spørre om du kan få måle det da det er veldig ubehagelig å gå rundt å være svimmel hele tiden. Lykke til!

Skrevet

Det var sånn jeg fikk mistanke om at jeg var gravid, er aldri svimmel ellers. Gikk over etter en ukes tid. For meg var det så ille at jeg svimlet selv om jeg lå helt i ro i sengen. Hvis du er veldig bekymret kan du jo ta en telefon til legen, men vet om flere enn meg som har opplevd svimmelhet tidlig i graviditeten.

God bedring!

Skrevet

Det er helt normalt at noen blir svimmel under svangerskapet.

Og da anbefales det når en skal reise seg opp, bør en ikke reise seg fort opp, men heller ta det roligt. Stå litt for å "summe seg".

Ligger du kan du sette deg opp på sengekanten først i noen sekunder før du står opp.

Har lest om svimmelhet i savngerskapet på flere plsser, men husker ikke akkurat hvor. Finner det i uke for uke en plas ihvertfall:)

Skrevet

har vært hos legen nå, men alt var bra; blodtrykk, urin og blodsukker..... han sa at jeg sikkert hadde en høy konsentrasjon av "gravidhormonet" i blodet, og derfor så himla svimmel. måtte bare ta det med ro,en hærregud hvordan skal jeg ta rede på min sønn når jeg er slik???? glad han er borte i helga, sukk

Skrevet

Godt å høre alt var bra hos legen da:) Ble litt lettet når jeg så denne linken.. var på rema 1000 i stad og det blinket stjerner over det hele.. jammen godt jeg hadde handlekurv. Ble beroliget over at det er en del av svangerskapet, og ikke noe annet. Da har jeg hvert fall en forklaring. Smeller det i hodet når du reiser deg opp? Når jeg skal opp av sengene så er det akkurat som om det blir et sikkerlig tykk i hodet.. hjelper hvis jeg lener meg fremover i 90 grader. Merkelige greier..

Skrevet

var svimmel gjennom hele svangerskapet, men spessielt da jeg sto og gikk.. var helt grusomt i jula da jeg var på julegave handling, masse folk som stresset rundt å pluttseli begynte jeg å kald-svette å alt surret rundt!! jobber som frisør også, så ble tidlig delvis sykemeldt pga svimmelhet.. besvimte noen ganger på jobb ja...

trodde dette skulle gå over ettervært men har altså vært sånn gjennom hele svangerskapet uten å vite helt va d kom utav. men lege og jordmor sa at noen bare blir plaget med dette!

menmen, kom meg nå gjennom det, bare 1 uke til termin nå:D

Skrevet

Min svimmelhet gikk over til kvalme i uke 7. Før dette gikk det skikkelig rundt for meg, spes. om morgenen..både liggende og når jeg skulle stå opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...