gærne ko Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Huff og huff. Tok med sønnen til frisør i går, vi skulle klippe oss samtidig. Gikk til en ny frisørsalong like ved her. Der vi har klipt oss før har det alltid vore slik at først klipper han seg og så klipper eg meg, så har eg en viss kontroll. Men i går blei vi klipt samtidig. Blei ferdig samtidig også, men fy fader altså. Satt nok og gapte som en fisk på land når eg fikk sjå håret til sønnen min! Han har fått ordentlig bolleklipp, med pannelugg som er klipt rett over og langt ut til sidene. Ser heilt forferdelig, skeivt og fælt, og den fæle bua nakken! Holdt på å begynne å grine. Han har alltid hatt type hockeysveis, med litt lengde i nakken og kort foran og over øyrene, vore kjempefin! Grunnen til at eg tar han med til frisøren er jo at viss eg hadde klipt han hadde han nok sett ut som han gjer no. Minner litt om han eine i dum og dummere.. Hehe, stygt sagt kanskje, men huff. Trur nok frisøren såg reaksjonen min, for gikk rett i forsvar. Eg betalte og gikk, og tar aldri sønnen min med dit igjen. Mitt hår blei fint, men tviler på hun som klipte sønnen min har klipt unger før. Då går det jo an å sei det, då, i stedet for å anta at det blir bra... Tips til flinke barnefrisører i Trondheim??? Beklager langt innlegg, men er fremdeles litt skuffa ja!
lykkelig78 Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Huff.....det hørtes forferdelig kjedelig ut...er jo en grunn til at du ikke bare setter en bolle på hodet hans hjemme og klipper selv.....Jeg hadde faktisk gått til frisøren og forlanga pengene tilbake...
gærne ko Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2009 Eg er ei sånn pyse. Godtar det meste, betaler og går. Men samboeren min er truandes til å gå tilbake, ja. Dei får ikkje lov til å klippe meir, skal få vekse ut litt og så får vi gå en annan plass og fikse sveisen. Veit at det kan vere ei utfordring å klippe barn, en må vere rask og effektiv. Derfor vil eg aldri meir ta han med til en frisør eg ikkje veit er flink med barn. Lærte i alle fall det då....
Gjest Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Da hadde jeg tatt en telefon ned , og sagt hva jeg syntes. Forlangt å få komme tilbake og fått rettet opp dette. evt fått pengene tilbake. Skjønner du er skuffa!
mamarama og lille banan Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 sa du noe om hvordan du ville få håret klipt da? jeg kan nok ikke gi deg noen tips om barnefrisører, men jeg går selv på CCC på Bakklandet, og er veldig fornøyd. det er litt dyrt, men absolutt verdt det. jeg vet ikke hvordan de er med barneklipp.
gærne ko Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2009 Ja, sa jo at han bruker å ha "hockeysveis" og ville at dei skulle beholde litt lengde i nakken og klippe kortere ved ørenen og framme. Det er jo så utrulig dårlig klipt! Luggen er rett og slett klipt rett av, og det blei både skeivt og taggete, ikkje tatt noe over øyrene og sånn forferdelig runding i nakken. Han har ganske tjukt hår bak og mindre framme (høy panne og litt tynnere der) akkurat som sin mor, så det ser heilt grusomt ut med den sveisen. Det er såpass kort nederst nakken at det ikkje er vits i å klippe særlig der, då blir det så kort. Han har veldig lyst, gjennomsiktig hår, så vil ikkje ha det guttekort heller. Då ser han snau ut. Håret veks heldigvis fort ut igjen, så får vi ta han til frisøren om en mnd eller to og sjå om det blir bedre. Men stakars lillen, ser jo litt mindre smart ut akkurat no... Hehe, må prøve å ikkje snakke om det så han høyrer det, dei skjønner så mykje meir enn en tenker seg. Men det er rart kor mykje hår kan forandre en person, han er liksom ikkje heilt seg sjøl lenger, det er vel det verste
mamarama og lille banan Skrevet 21. mars 2009 #7 Skrevet 21. mars 2009 når du faktisk ba om hvordan du ville ha det, og resultatet ble noe helt annet, synes jeg absolutt dere burde klage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå