Storebror & Lillesøster Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Jeg tenkte og kjøpe den fra kloster,hvordaen er den i smak? Sist hadde jeg den fra heath & heather rosa pakke med ferdigposer den var kjempegodmen de selger den ingen plass lenger.. Kloster sin er jo løsvekt,lager dere da opp er kanne og har stående eller lager dere en og en kopp,hvor mye te har dere i? Og når begynte der,tenkte og begynne i uke 35,siden det stod at man ikke skulle bruke den jeg hadde sist gang før etter man hadde nådd 35 uker,skjønner ikke helt det siden man kan ta kapslene 3 siste mnd og de må jo være mye sterkere.
KarLuc +1? Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 så pass.. brukte den samme som deg sist jeg, så vet faktisk ikke om noen andre....
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Jeg bruker Kloster sin. Det står på pakken at man skal bruke 1-2 ts til en kopp og så sile av, men jeg bruker sånn tesil. Fyller den, lar den ligge i koppen i 10 min. Synes teen smaker godt jeg. Mener det står på pakken at man skal drikke 3-6 kopper om dagen, men siden jeg bare er i uke 32, så drikker jeg en kopp om dagen- og tar to kapsler.
Plutselig_gravid Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Jeg bruker Kloster også. Jeg synes de to første koppene smakte drit. Måtte tvinge det ned. Men, den 3. koppen var god. Den 4. enda bedre osv Og nå er jeg avhengig av smaken:) Kanongod!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå