Gå til innhold

Til dere som har tatt silikon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det båndet dere hadde over puppene..Altså, utenpå sports-BHen..

Hvor lenge satt det på?

I mine papirer står det: Støtte BH skal sitte urørt i et døgn, deretter fjernes den ytre bandasjen.

Er dette båndet den ytre bandasjen? Om ikke, hva er den ytre bandasjen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.... usikker på hva du mener.

men jeg fikk bandsje rett på brystene, og hadde den der en stund...

husker ikke hvor lenge, men var til kontroll et par dager etter og tok den nok av hos lege noen dager etter det.

da fikk jeg på sports-bh som jeg brukte lenge etterpå, natt som dag, i veldig lang tid etterpå. hadde da tape på stingene/arret.

helst skal sports-bh brukes i måneder etterpå, etterhvert kan bher brukes, og da helst uten spiler! dette er for ikke å få stykke arr...

Skrevet

Takk for svar.

Dette båndet er vel for å holde pupene "nede".. et bånd som jeg har stramt rundt liksom..over BH..

Har ingen bandasje, bare tape på arrene, SportsBH og dette båndet.. Hmm..

Skrevet

Akkurat tatt operasjon?

Hvordan er formen ellers da?

Skrevet

Hei du anonym 13.32

Ja, jeg har nettopp tatt operasjon (torsdag). Og formen er overraskende bra. Mye bedre enn forventet faktisk. Veldig øm og stiv, men ikke spesielt vondt. :)

Skrevet

Hei, jeg husker et sånt bånd, men husker ikke om det var over eller under...men jeg hadde det på kun i en uke til etterkontrollen, kanskje bare 5 dager. Tapen hadde jeg på til sammen i 6-7 uker. Med bytte da men du skal ikke dusje arrene så du er nødt å pakke inn eller vaske deg rundt.

Skrevet

jeg kjøpte pupper i 2002, fikk ingen sports-bh, men hadde tape. Den satt vel på i noen dager mener jeg. etter det brukte jeg bare en vanlig "stram" bh.

De mener vel at du kan ta av den ytre bandasjen da? sånn forstår jeg det iallfall - er du usikker, ring og sprø i morgen eller hvis du har fått mobil nr (det fikk jeg ) ring dit så er du sikker :)

grattis med nye pupper! elsker mine, aldri angret et sekund :)

Skrevet

Brystbind eller bånd brukes når de legger silikonen helt eller delvis under muskelen, for at ikke de skal gro oppover, men holde seg på plass. Tror hvertfall det skal være på en ukes tid.

Skrevet

Takk for svar dere :)

Skal på kontroll til uken, så lar det sitte på til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...