Gå til innhold

Går man til legevakten med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden torsdag morgen hatt feber rundt 38.

Verkende bihuler og kjempe vondt i det ene øret. Føler at hodet er inne i en boks, alt er tett, er infisert av gul grønt snørr. Venter jeg til mandag og fortetter og knaske paracet, eller kontakter jeg legevakten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som bihulebetennelse, dette vil du få antibiotika for. Om du har uholdbart vondt ville jeg tatt turen til legevakten, ellers ville jeg venta til mandag. God bedring.

Skrevet

Ville ventet til mandag. Det du kan gjøre er å være flink med nesespray, nesehorn (uvurderlig!!) og paracet/ibux. Har hatt mange bihulebetennelser i mitt liv, og nesehornet er vindunderlig=)

God bedring.

Skrevet

Hadde det vært en av ungene hadde jeg tatt en tur til legevakta, med meg eller mannen hadde vi nok ventet til mandag når fastlegen åpnet. Bihulebetennelse går ofte over av seg selv iløpet av en ukes tid.

God bedring

Skrevet

Jeg var så heldig å ha bihulebetennelse for en mnd siden, men legen min er så kjip med medisiner at han ikke ville gi meg noe før det hadde gått en uke..... :(

Men det endte med at jeg fikk når det nesten hadde gått en uke, og ble bra etter kort tid!

God bedring! :)

Skrevet

Takk for svar.

Venter til mand....har prøvd det nesehornet, men er litt vanskelig for jeg er helt potte tett i nesa. Otrivin virker bare i en halv time så er det like tett igjen:(

Skrevet

Ta nesepray førts og skyll med nesehorn rett etterpå. Og husk riktig temperatur på vannet. Skyll gjerne flere ganger. Det er deilig å få ut gørra=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...