Gå til innhold

hmm..noe på gang???slimpropp+murringer i tak

Anbefalte innlegg

Skrevet

slimproppen gikk i går kveld,artig i grunn,så ut som den største blanke snørrklæssa jeg noen gang har sett=P noen timer etter det begynner det å murre,så blir det mer tak i de,og de kom med ca ti min mellomrom.sånn har det vært i hele natt,men har ikke tatt seg opp og blitt noe vondere,bare gansek ubehagelig da takene kommer!murrer hele tiden utenom takene også! åå som jeg håper snuppa kommer snart! noen med erfaring?? hvor lang tid har det tatt for dere andre før det tok seg opp litt mer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som det er ting på gang ja :) Hos meg gikk slimproppen i to-tiden på natta forrige gang, murringene begynte halv tre på ettermiddagen og min første var ute klokka åtte samme kveld. Men for meg ble murringene bare sterkere og sterkere og tettere og tettere ganske raskt, så det var ingen tvil. Man kan jo gå ganske lenge etter at slimproppen har gått før ting virkelig begynner, men jeg tipper at du ikke har så lenge igjen nå, lykke til :)

Skrevet

kjenner det skjer ting,men ikke direkte vondt enda,håper ho kommer snart,ganske klar nå ja=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...