Gå til innhold

Hvilket bilsete velger dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett noen tester?

Har hørt at Acta Graco skal være bra, men har egentlig mest lyst på en Maxi Cosi. Klarer ikke bestemme meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Maxi Cosi Cabrio Fix med Isofixbase fra nr 1. Var superfornøyde med det. Brukte det med adaptere på Bugaboo også mye. Nå har vi i tillegg et Britax Fixway 0-18 kg som snuppa sitter i nå. Til det har vi Britax base og kan derfor evt velge Britax Babysafe plus. Begge disse babysetene er testvinnere. Base er et must syns vi.

Skrevet

Har ikke sjekket så nøye ut Britax eller Besafe. Var meningen vi skulle kjøpe ny bil hvor en kunne bruke isofix, men nå ser det ut til at vi avventer det.

Har noen venner som nettopp har kjøpt Acta Greco (?), med base for å feste med beltet. Stolen ser helt flott ut, g tror nok det blir denne for oss også:)

Skrevet

Vi har kjøpt maxi cosi :)

Skrevet

Har valgt maxi cosi cabriofix. Har hatt Akta graco logico s og vil ikke anbefale den med tanke på at setet smalner til øverst i ryggen, slik at barnet ikke kan bruke det så lenge. Slik er det ikke på maxi cosi. Maxi cosi er i tillegg en god del lettere enn logico.

Skrevet

Hadde graco sist (med trille til) veldig fornøyd med det.

Skal ha Maxi cosi nå. Passer til easywalker vogna vi har tenkt kjøpe. Kjekt.

Skrevet

Noen som har erfaring med Emmaljunga bilsete?

Det blir mulig en Emmaljunga vogn på oss, og da vil det jo være mulig å bruke dette sammen.

Skrevet

her blir det edge duo og bilsete med base fra emmaljunga. er utrolig fornøyd med valget og gleder meg sånn til vognen kommer i hus! :):):)

Skrevet

har brukt akta graco til frøkna og skal bruke den til den lille.. elsker det sete der:) er og anbefale

Skrevet

Her blir det besafe izi sleep med sånn isofix base. Sto mellom den og akta graco.

Skrevet

Har og kjøpt besafe izi sleep m base, men fant ut at bilen vår ikke har isofix fester... så basen kunne jeg ha spart meg for...

Synes den er genial med at den kan legges ned i liggestilling hvis man tar den med inn noe sted, og at den går å feste på quinny speedien..

Skrevet

Her går det i Maxi Cosi Cabriofix med base fra første snupp.

Skrevet

Bruker også om igjen maxi cosi med base fra førstemann

Skrevet

Vi har kjøpt edge duo vogn fra Emmaljunga, og vil da også ha bilsete med base fra emmaljunga, for å kunne bruke bilsetet sammen med understellet på vognen. Tror bilsetet er relativt nytt, så finner dårlig med tester. Men jeg tror at siden vognen kommer såpass bra ut i tester, og så mange er fornøyde, så kan vi stole på at bilsetet også er veldig bra!

Skrevet

Hadde tenkt å kjøpe BeSafe IziSleep, men ble fraråda det på butikken, da det setet er nesten 3 kg tyngre enn de andre setene!!! Landa på Acta Graco Logico S som jeg hadde tenkt å kjøpe, men så er vi så heldige å få låne akkurat det setet hos en venninne i stedet!! Penger spart er penger tjent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...