Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte meg et par igår,var helt fantastiske til den gravide magen....

Her har de tilbud på 2 for 129..

De var så gode at må ned å hamstre meg noen til idag..

Bare et tips til andre som begynner å få stor mage og trenger klær :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva for singleter var det? skal til byen i dag, så sånne tips er velkomne!

Skrevet

Disse har jeg også kjøpt di er så gode... Haremsbuksene di har der er også veldig bra for oss med mage :)

Skal ned å hamstre noen nå :)

Skrevet

er sånne litt lange med bred stroppe.de er så tøyelige og gode rundt magen samtidig som du kan dra de langt ned :)

Har vært nede å hamstret 6 til..en av hver farge :D

Skrevet

Jeg vet, de er helt fantastiske;) bruker kun sånne jeg, også er de fine når du skal amme også...brukte de sist jeg var gravid å ammet og..;)

Skrevet

cubus har jo mange sånne gensere også, har en sånn i hver farge jeg, både genser og singlett:) hehe:)

Skrevet

kjøpte meg gensere og:) pleier ikke å like de så godt når de er så tettsittende,men nå må jeg ha noe jeg kan få tredd over meg...hihi

Liker best å ha singlet på å så en genser åpen over som jeg kan kneppe..men det var det selfølgelig lite av når jeg var der...

men skal jo gå sommermånder så en haug med singleter i alle regnbuens farger kommer sikkert godt med :D

Skrevet

Kikka på de cubussingletene i dag. Hvordan er de i utrigningen a? Jeg må ha noen som er meget lite utringet pga små og dessverre høytsittende pupper. De færreste singleter passer av denne grunn...

Skrevet

jo,utringingen var egentlig litt i største laget...men er jo sånn på de fleste singleter..

Men de var så lange og tøyelige...jeg har aldri hatt noen som er så gode å ha på.likte også stroppene og ryggen på dem så for meg var de helt perfekte...

Så nå har jeg 8 stk så ikke vanskelig å gjette hva jeg blir gående i fremover...:D

Skrevet

Ha ha, håper de er i ulike farger i det minste da;) Deilig å ha utover våren og sommeren.

Jeg fant meg 4 billige singleter som såvidt gikk i forhold til puppene her på Bik Bok. Litt tynt stoff, men det får heller gå. :) Jeg håper det snart blir varmt jeg nå. Har et par skjørt + to kjoler jeg også gjerne vil bruke masse de neste månedene. :)

Sånn rundt 20 grader hadde passa meg helt ypperlig akkurat nå ja. :)

Skrevet

Gina tricot har bra singleter. Lange, og ikke utringet. 99kr pr stk tror jeg

Skrevet

jepp,har en av hver farge:)

har ikke prøvd bik bok sine,vi har ikke det her i byen.men nå har jeg så jeg greier meg ei stund :D

20 grader hadde vært midt i blinken ja...men her på sørlandet pleier det bli ganske så hett på sommerstid så blir vel hengende på stranda under en parasoll :)

Har ikke vært høygravid på sommeren før så nå får jeg opplevd det også:)

Skrevet

Ja, de på Gina tricot er altfor dypt utringet for meg dessverre:) ellers takk for tipset septbaby09.

Skrevet

Dipsy: her pleier ikke sommeren være sååå varm såååå tidlig da. Men er jo potensiale her også, selv om jeg ikke syns noe under 25 er skikkelig sommer;)

Jeg var høygravid sommeren 06. Da bodde jeg i Bergen, men var jeg først hjemme på besøk på østlandet en tur. Og da ble det 30++ og alt bare hovna opp... ikke bra med såpass mye heller som høygravid. Da jeg kom tilbake til Bergen, der det ofte er kjøligere igjen, var det en lettelse.

Men nå bor jeg jo på østlandet fast denne gangen, så vi får se.. :) spennende å se.

Skrevet

hehe,nei varmen kommer ikke såå tidlig :D

jeg fikk i slutten av oktober 06 så var ikke så stor på sommeren,ikke hovnet jeg opp og varmen plaget meg ikke..

Men denne gangen kommer jeg nok til å merke det mer,skal få meg en kjempe-markise på verandaen som jeg kan parkere under.... hihi :D

Fikk førstemann i juni men var ikke spesielt varmt før jeg fikk....det kom heldigvis etterpå.så denne gangen får jeg kjent hvordan en sommer som høygravid er.Godt vi har badeplass ikke mange meterne unna :)

Skrevet

Kanskje jeg rekker føde før varmen kommer her, he he (termin 22.juli). :)

Jeg fikk jo min i september sist da. Hmm. Ja, jeg slipper hvertfall augustheten høygravid, mest sannsynlig.

Skrevet

jeg har fått begge mine før tiden så satser på å slippe august jeg også :):)

Skrevet

Jeg slår også et slag for singletene på cubus!!! har fire stk, og trenger flere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...