Gå til innhold

Hva synes dere om Ophelia?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller Ofelia?

 

Ophelia/Ofelia

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Navnet er forsåvidt greit det, men jeg får automatiske assosiasjoner til Hamlet. Derfor har jeg et ambivalent forhold til navnet,

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint, men det passer ikke oss...

 

Grublet fælt på det sistgang...

Skrevet

Hun hadde en litt håpløs svigerfamilie? Synes navnet er fint.

Skrevet

navnet i seg selv er vakkert, om enn litt pompøst. en får jo assosiasjoner til Hamlet, uten at det er så negativt. selv om Ophelia led en tragisk skjebne, da. jeg synes kanskje det hadde vært finest uttalt på den engelske måten. jeg tenker bare med grøss på hvordan navnet ville blitt uttalt her i trøndelag, hehe :P

Skrevet

Jeg synes det var fint!

 

ville ha skrevet Ofelia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...