Den heldige eier av ett barn Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Eller Ofelia? Ophelia/Ofelia
Gjest Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Navnet er forsåvidt greit det, men jeg får automatiske assosiasjoner til Hamlet. Derfor har jeg et ambivalent forhold til navnet,
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Jeg synes det er kjempefint, men det passer ikke oss... Grublet fælt på det sistgang...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Hun hadde en litt håpløs svigerfamilie? Synes navnet er fint.
mamarama og lille banan Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 navnet i seg selv er vakkert, om enn litt pompøst. en får jo assosiasjoner til Hamlet, uten at det er så negativt. selv om Ophelia led en tragisk skjebne, da. jeg synes kanskje det hadde vært finest uttalt på den engelske måten. jeg tenker bare med grøss på hvordan navnet ville blitt uttalt her i trøndelag, hehe
power puff Skrevet 21. mars 2009 #7 Skrevet 21. mars 2009 Jeg synes det var fint! ville ha skrevet Ofelia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå