meg og jentene Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Bestilte time hos gynekologen min for UL, men fikk ikke time før om en mnd, dvs i uke 10. Er det da likegreit å heller ta utvendig ultralyd, f.eks på Volvat?
Elvegris Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Jeg var på UL tidligere i uka. Da var jeg 9+3 og UL'en ble tatt innvendig. Det gikk veldig greit og det var kjempemoro å se den vesle reka som boltrer seg rundt der inne
Gjest Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Jeg hadde ultralyd i uke 9, utvendig ;o) Kjempegøy!!!! Det er litt ulikt hvordan dette gjøres fra plass til plass virker det som! UL i uke 9- 10 er såååå fasinerende, GLED DEG! (",)
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Det kommer ann pa, det er ikke alle det ses sa godt pa pa utvendig nar man bare er 10 uker pa vei. Det avgjores av legen/jordmor om det blir utvendig eller innvendig, men du kan jo sporre da utvendig er mer behagelig. ;-)
Mamma_til_isabella Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Det mest normale er innvendig til du er 12-13 uker! Grunnen er at man ser mye mer og bildene blir mye klarere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå