Gå til innhold

Nå kommer jeg også:)


Spira31

Anbefalte innlegg

Våknet kl 5 og måtte tisse (har våknet hver natt siste nettene pga det), tok en QR-test, men den viste knapt..og så var det noe i meg som sa "drit i" og så tok jeg den siste og eneste CB digitale testen jeg hadde... det tok litt tid.. ganske nervepirrende...men joda, endelig der stod det Gravid.

 

:-) har sikkert brukt over 700kr på tester denne perioden!

 

Følte meg gravid før det viste også, har jo skrevet her tidligere om det (og alle de svaaake strekene)...

symptomene mine er tidvis ømme pupper (ikke hele tiden, men har jo ammet før), trøtt.. jeg som vanligvis er b-menneske har sovnet i 21-22tiden siste 2 nettene...

og igår kveld var jeg fryktelig kvalm! Gått over nå heldigvis, skal nemlig på lang korøvelse idag og synge konsert imorgen kveld...

 

Nå skal jeg prøve å bare glede meg, SA to ganger på rad håper jeg å unngå!

 

Har vel termin ca 28.november, så mulig det blir desember...men vi får se, holder meg til denne klubben så lenge! Var egentlig i september-klubben først...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, er en deilig følelse å se "gravid" på testen... da får vi bare håpe spira holder seg fast denne gangen og at du blir i november klubben. :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye!

 

Det er stort. Du har brukt opp abortkvoten din, så nå kommer det til å gå bra skal du se:-)

 

Meg: 5+6 og en MA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...