Gå til innhold

Endelig kan jeg slutte å teste meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet kl 5 og måtte tisse (har våknet hver natt siste nettene pga det), tok en QR-test, men den viste knapt..og så var det noe i meg som sa "drit i" og så tok jeg den siste og eneste CB digitale testen jeg hadde... det tok litt tid.. ganske nervepirrende...men joda, endelig der stod det Gravid.

:-) har sikkert brukt over 700kr på tester denne perioden!

Følte meg gravid før det viste også, har jo skrevet her tidligere om det (og alle de svaaake strekene)...

symptomene mine er tidvis ømme pupper (ikke hele tiden, men har jo ammet før), trøtt.. jeg som vanligvis er b-menneske har sovnet i 21-22tiden siste 2 nettene...

og igår kveld var jeg fryktelig kvalm! Gått over nå heldigvis, skal nemlig på lang korøvelse idag og synge konsert imorgen kveld...

Nå skal jeg prøve å bare glede meg, SA to ganger på rad håper jeg å unngå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse og masse lykke til videre:) jeg testet positiv i går og håper at det går rett vei. Siste 10 dagene har jeg vært utrolig kvalm, trøtt tidlig på kveldene og utrolig kort lunte!! Vi får melde oss inn i Desember-klubben nå da;)

Skrevet

takk takk:) etter mine beregninger er termin ca 28.november, så melder meg inn i novemberklubben heller;) tror jeg produserer seint hcg, for alle de andre testene CB vanlig og QR var det bare svaaake streker på... så det måtte digital til for å være 100% sikker.

men uansett, kan det godt være jeg føder i desember (ble satt i gang 9 dager på overtid med jenta mi og fødte på 10.morningen over!).

Samme for meg bare det går bra!:) (var i septemberklubben forrige gang).

Håper dere andre som prøver følger med snart!

Skrevet

Gratulerer så mye:) Var spent på hvordan det gikk med deg:) Er lik som deg med at jeg produserer seint HCG, så jeg dropper alle tester der man må tolke streker og går for CB-digital! Håper å følge dere over i 1.tri snart! Vil ønske dere lykke til og håper det blir et flott svangerskap:)

Skrevet

Ååååå - gratulerer såååå mye!!!! Håper det går bra denne gangen!!! Krysser alt jeg har for deg =)

Var selv i september-klubben men mistet i MA i uke 12 - det er bare 14 dager siden, men jeg hadde EL smerter i går (tror jeg!) og jeg har sluttet å blø, så mannen min og jeg hadde en fin stund i går kveld... Håper det blir desember-baby på meg, hvis det går etter planen får jeg termin 14 desember, men jeg skal ha keisersnitt så da blir det nok litt tidligere. Hvis ikke blir det 2010 baby på meg =)

Uansett, gratulerer så mye!!!

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...