Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi! No får vi møt litjtuppa snart! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi du rak akkurat å bli fødeklar du så kommer babyen din.

så koslig.

Skrevet

Sitter her med rier enda jeg. 10 min mellom siden kl 12. i natt. Var 3min mellom ei stund og da dro vi på sykehuset for sjekk. Alt bra med lilletuppa så vi dro hjem for å vente på skikkelig action. Her sitter jeg og venter på at det skal ta seg opp enda. Begynner å bli veldig sliten.

Skrevet

Uff, håper det setter igang for fullt snart.

Vil bare ønske deg lykke til!

Skrevet

Såååå sjalu...:-)

Lykke tel!!

Finn på måta å slappe av mens du kan, badekar, dusj eller senga...du trenger sikkert all styrken til senere inatt...

Skrevet

Håper inderlig at den runden her ikke vare i flere døgn. Takk for lykkeønskninga! :)

Skrevet

Ikke for å knuse alle håp om en kjapp fødsel, men forrige gang lå jeg m sånne masrier i 1-2 uker før d ble fødsel. Hver eneste natt. Mitt beste råd til deg nå, er å sove så mye du har anledning til når magen er rolig. Du trenger all den styrke og energi du kan samle opp nå.

Ønsker deg lykke til, og håper du slipper å gå slik så alt for lenge. Blir så sliten av å innstille seg psykisk på at fødselen er i gang også.

Skrevet

Shabby, du har vel rett. Sitter her nå med en til to rier i timen. Kraftige saker men ingen fødsel. Har bare dabbet av. Er litt lei meg og sliten gange ti. Får vel bare vente. Hun kommer når hun kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...