Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Den siste uka har jeg hatt så mye luft i magen, når jeg kan så sitter jeg å fiser som en mann, det er ikke til å tro, og det lukter død og fordervelse Jeg er ikke gravid. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å bli kvitt lufta i magen, annet enn å slippe det ut? Jeg har lest noe om kanel, men kan jeg spise vanlig kanel, blande det med vann f,eks? Jeg er litt desperat nå, og vil gjerne slippe å kjøpe på helsekost siden det er litt langt å kjøre, har heller ikke apotek i nærheten i helga! Jeg brekker meg hvis jeg må drikke biola, så det er desverre ikke et alternativ heller Takker på fohånd for gode tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå