Kassie Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Har fått ul 8 mai og syns dette er veldig lenge til. Er nå 12 uker og vil være 19 uker da. Dette hadde sikkert ikke vært så ille om jeg va sikker på hvor langt jeg var på vei. Er litt redd for at jeg kan være en mnd lenger og vil da være 23 uker. Legen min hadde bedt dem ta meg inn før da vi var usikre på termin, men dette har de ikke tatt hensyn til. Bor i en liten by i nord norge så får ikke bestilt privat time heller. Kan jeg kreve at de tar meg inn før? Skal være forlover i bryllup på sensommer og skulle gjerne planlagt en ferie, men vet jo ikke om jeg er fødeklar da.
luftbobler Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Jeg fikk UL time satt opp når jeg vil være 19+3, tenkte aldri over at det var seint. Hadde i forkant fått beskjed av legen at man normalt sett ble satt op mellom uke 17 og 20.
ormeynglet Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Skjønner at du syns det er litt sent hvis du ikke vet om du er en måned lengre på vei eller ikke. Kan du ikke ringe sykehuset, forklar situasjonen og spør om de har noen ledige timer litt før. Kan jo være at de kan få deg inn tidligere. Lykke til.)
smilefjes+gutt09+guttenurke :) Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Jeg ringte sykehuse å spurte om å få før, men fikk ikke. Di hadde ikke tid. Jeg har fått ul 22 april å er da 21 uker på vei å mannen min er i nordsjøen å fikk ikke være med, men fikk ikke ul før uansett. Hadde jeg fått når jeg var i uke 19 hadde jeg vert glad Men du kan jo prøve å ringe å hørre me de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå