ღminmaibabyღ Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Virker som om at alle gjør det om dagen. Og når babyen er kommet så ligger det 10 tonn bilder av det lille nurket ute på siden til den lykkelige mor. Er det ingen som har betenkligheter med dette? Jeg har det, har bare fått det for meg at det kanskje ikke er det lureste i verden... fikk spørsmål nå om jeg ikke kunne legg ut mine derfor lurer jeg på hva dere gjør?
Gjest Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Vel, akkurat UL-bilder synes jeg ikke gjør noe, de er jo like alle sammen Kommer nok også til å legge ut et par bilder av jenta mi når ho kommer, men blir ikke mange. Men, ser ikke vitsen i å legge ut mangfoldige 100 bilder.
Lykkelig g~g~j Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 jeg har lagt ut ul bilde! Er liksom ikke noe fare med det samt da slipper man alle disse spørsmålene om man er gravid. det vises jo der hehe.. ang bilder av barna så legger jeg ut et i ny og ne av ham for å vise til venner som bor lenger borte hvor stor han er men ikke 100vis av ... d er ikke noe poeng i! Syntes ikke d er sånn super farlig om en skulle kopiert et bilde av småtten min da bildene er uskyldige og fine
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Jeg legger ut masse blider av jr,kommer nok til å legge ut en god del av nybabyen og..men har det slik at "kunn venner" kan se da.. Har også tenkt en del på dette..men er eneste måten familie og venner kan få ta del i hverdagen vår på..siden vi bor ganske langt unna..
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 jepp! men kun et begrenset antall!
babymaker med 2 små jenter! Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 Men hva mener dere er så farlig med å legge ut bilder og hvor store er sjansene for at det dere er redd for faktisk skal skje.. Hvor mange barne bilder tror dere det ligger ute på facebook.com.. det er mennesker fra heeeeeele verden der liksom... Det er lov og være skeptisk men jeg bare lurer på hva dere tenker på som gjør dere så redde for dette...
ღminmaibabyღ Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2009 nei jeg vet ikke helt hva som kan skje jeg men skrekken er jo at private bilder skal dukke opp utenfor facebook, mulig det er jeg som er overnervøs ultralyd bildene er jo ikke no farlig mener jeg, men kanskje det er veldig privat og det er ikke noe selvfølge at alle vil legge ut det, men jeg har fullt av mld på facebooken min om jeg ikke snart har tenkt å legge ut bildene fra ul. Og det er ikke alle mine 250 venner som egentlig er nære venner heller da ikke naturlig og dele alt med alle
babymaker med 2 små jenter! Skrevet 21. mars 2009 #8 Skrevet 21. mars 2009 Jeg er mulig naiv men tenker som så... hvofor skal akkurat de bildene jeg har av jenta mi feks. som drar akebrettet sitt være ett av de 100000000 vis av bildene som ligger ute på facebook være ett av de noen plukker ut til å bruke i andre sammenhenger.. hvor stor er sjansen for det.. jeg legger ikke ut hemmeligheter på facebook for å si det sånn.. Jeg har UL bilder på facebooken min også ) ser ike på det som noe mer privat enn alle andre bilder )
Øyboeren med to små <3 Skrevet 21. mars 2009 #9 Skrevet 21. mars 2009 går jo fint an å avgrense så bare de su har på vennelisten din kan se bildene og profilen din, så har ikke betenkeligheter med det. men har lagt ut bilde av dattera mi på en offentlig profil også. trangen til å vise frem det fineste jeg har er større en den paranoide siden av meg..
tg85 Skrevet 21. mars 2009 #10 Skrevet 21. mars 2009 Ja det har jeg gjort, men begrenset da.. jeg bretter ikke ut HELE livet mitt liksom. Men babyen har fått profilbilde hos meg ja! Nurket mitt fra 3D ultralyd...
Prinsesse-06,baby.mars-09! Skrevet 21. mars 2009 #11 Skrevet 21. mars 2009 Hei. Ser det er mangen som ligger ut ul bilder,er dere ikke litt skeptisk til det? Navnet deres og hele personnummeret står jo på de bildene!!!!!! Jeg vil ikke dele personnummeret mitt til "alle" vennene mine på facebook.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 21. mars 2009 #12 Skrevet 21. mars 2009 det går fint an å "klippe" bort eller streke over, og de fleste tar vel bilde av bildet, og da trenger man jo ikke ta det med men forsåvidt står ikke mitt personnr på noen av bildene mine, og folk vet jo allerede hva jeg heter..
LilleBebinMammanSin Skrevet 21. mars 2009 #13 Skrevet 21. mars 2009 det jeg har gjort med mine UL bilder, å sette navnet mitt svakt over bildet.. slik at om det er noen gærninger som mot alle odds, skulle ha interesse av min bebi..så kan de ikke akkurat bruke bildene med mitt navn på
babymaker med 2 små jenter! Skrevet 21. mars 2009 #14 Skrevet 21. mars 2009 person nummer på UL bildene??? jaha.. ikke på mine! det eneste som kan relateres til at det er min baby på det bilde er etternavnet mitt.. hva skal folk gjøre med ett UL bilde a??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå