Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det noen år siden sist svangerskap, og jeg har vært litt uheldig men prevansjonen en ukes tid, og lurer derfor hvordan dette med gr.tester var nå igjen? Det er ca en 20 dager siden mensen, jeg har av alle ting glemt p-pillen en ukes tid, og nå nærmer det seg mens igjen men jeg klarer ikke vente. kan jeg ta en test i morgen tidlig? eller er det bortkastet? graviditet er desverre uønsket...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at dere kan svare meg på dette da hvertfall jeg pugget det da vi planlagte vårt første svangerskap:)

Gjest -lilly-
Skrevet

Tror du kan teste 4 dager før IKM, men på noen slår den ikke ut før en uke etter IKM. Jeg hadde ventet til den dagen du skal ha TR og hvis den ikke dukker opp er det bare å teste :)

Skrevet

Det spør hvor lang syklus du har. Har du 28 dager og er reglemessig er det sannsynlig at du har EL på dag 14 og kan starte testing dag 24.

Skrevet

Hvis du har glemt p-pillene en uke... Har du ikke fått mensen da?

P-pille oppholdet blir jo bare litt fremskyndet, og du skal jo da ha fått mensen.

 

Dessuten avhenger det hvilket p-pille merke du står på, samt når i "syklusen"du kuttet pillene.

 

Hvikle p-piller står du på, og hvilke tabletter hadde du opphold på?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...