Nilu♥ Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Nå er det noen år siden sist svangerskap, og jeg har vært litt uheldig men prevansjonen en ukes tid, og lurer derfor hvordan dette med gr.tester var nå igjen? Det er ca en 20 dager siden mensen, jeg har av alle ting glemt p-pillen en ukes tid, og nå nærmer det seg mens igjen men jeg klarer ikke vente. kan jeg ta en test i morgen tidlig? eller er det bortkastet? graviditet er desverre uønsket...
Nilu♥ Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 20. mars 2009 Tenker at dere kan svare meg på dette da hvertfall jeg pugget det da vi planlagte vårt første svangerskap:)
Gjest -lilly- Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Tror du kan teste 4 dager før IKM, men på noen slår den ikke ut før en uke etter IKM. Jeg hadde ventet til den dagen du skal ha TR og hvis den ikke dukker opp er det bare å teste
Mor Frøya Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Det spør hvor lang syklus du har. Har du 28 dager og er reglemessig er det sannsynlig at du har EL på dag 14 og kan starte testing dag 24.
Bare blåbær Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Hvis du har glemt p-pillene en uke... Har du ikke fått mensen da? P-pille oppholdet blir jo bare litt fremskyndet, og du skal jo da ha fått mensen. Dessuten avhenger det hvilket p-pille merke du står på, samt når i "syklusen"du kuttet pillene. Hvikle p-piller står du på, og hvilke tabletter hadde du opphold på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå