Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Sosionomene treffer du som regel på aleneforeldreforumene da flesteparten av dem er aleneforeldre. Stygge fæle damer.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Tror grunnlønna er på 260000kr nå? Venninna mi er sosionom, jobber på nav, og hun er ei feiende flott dame uten barn, så hun finner du ikke på aleneforumet her
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Jobber i kriminalomsorgen som sosionom og tjener der 450.000 + en del tillegg for at jeg jobber innenfor murene!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Tja. Noen av dem er så stygge at de ikke klarer å finne seg mannfolk. Jobber de i nav så er de sikkert omskolerte vaskekjerringer som hater barbering og kler seg som lurvete kjerringer.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Og noen må så klart være helt despo å vise seg frem forran mannfolk som har glemt hvordan ekte damer ser ut.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 jaja, du får tro det du da :-) Du hadde ikke likt vår familie siden vi for deg ville vært veldig uforutsigbare, i min nærmeste familie er vi både sosionomer og vaskekjerringer, alle er velstelte og kler seg fint, jobber til og med i nav. Du ville blitt helt forvirra og usikker du da stakkars, tenk at ikke alle er som den typiske sosionom eller vaskekjerring, meget forvirrende
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #8 Skrevet 21. mars 2009 Jobber på en bv inst./ungdomshjem, og har ca. 360 000 i året... Veldig kort ansiennitet, har ikke rukket å bli så gammel ennå.. Hehe, morsomt hvordan man skal puttes å bås pga valg av utdanning, høres ut som "bitter-NN" har erfaring på å måtte omgås sosionomer.. kanskje på sosialen.. under bv eller andre plasser NN skulle ønske hun/han slapp å henvende seg;)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #9 Skrevet 21. mars 2009 Oi her var det mange fordommer ja.. Bv.pedagog her, noe av den samme utdannelsen. Jeg jobber i bv.tjenesten og har 320 000.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #10 Skrevet 21. mars 2009 Da kan jeg si at det hadde vært fantastisk hvis folk var litt mindre opptatt av utseende og slutta å barbere seg. Så hvis dere prøver å være frekke med sosionomene så sier det vel mer om mindreverdighetskompleksene dere selv har. Har dere virkelig ikke selvtillit til å la være å barbere dere? Da synes jeg synd på dere....
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #11 Skrevet 21. mars 2009 He, he kunne ikke sosionomen hjelpe deg? Fikk du ikke trygd? Var du så pen og vakker der du satt og fikk ingen penger? Kanskje du ikke fikk penger til den fantastiske utdannelsen på negleakakademiet. Var det da det revnet for deg?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #12 Skrevet 21. mars 2009 Jeg jobber i en privat institusjon og tjener i overkant av 300000 + tillegg. Nyutdannet, og i klassen var det alt mulig rart.. Unge, gamle, tykke, tynne, alenemødre og fedre, mødre og fedre i par, stygge, pene, homser, lesber, heterofile, adopterte, innvandrere, norske, svenske, ja i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #13 Skrevet 21. mars 2009 Bare for å ha sagt det; laget tråden bare for å høre hva dere tjente fordi jeg tenker på å utdanne meg til sosionom, men er litt usikker på om jeg for "nok lønn" igjen for strevet med 3 års utdanning, ikke for å få høre masse dritt.. Er det noen her som jobber på små steder, altså ikke i byen.. Feks. små nav kontor o.l. hva tjener dere? HI
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #15 Skrevet 21. mars 2009 Som saksbehandler? Jobber du i stat eller kommune delen? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå