Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Han kan gå og si mammma/pappa/melk/ja/nei.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Han er snart 11 månder, lærte å krabbe denne uka (har åla seg lenge). Spiser brødskiva si selv (som er delt i biter) Beveger skjea riktig når han spiser middag, men har ikke fått muligheten til å spise mye middag aleine enda gitt. Hi hi, snakk om tidlig utvikla! Men blid som en sol, og han er veldig sosial!!:-)
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 kan jeg hive på min på 9 mnd? Han kan si mamma, kan tegnet for melk, grøt og "kosen" (kosefilla hans) han vet at drømmehagen begynner når han hører introen, han kjenner igjen figurene han syns er morsomme og ler når han ser dem (før de gjør noe) motorisk er han litt treg, så han sitter ikke og krabber ikke ennå, men han drar seg med hendene da, og øver på krabbestillinga... og er en djevel på å "fly":p
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Å ja,så gøy at han får prøvd seg på middag selv da. Det har ikke vi prøvd på gett.. Det skal jeg jammen gjøre i morgen:) Jeg får si hva min kan: Si hadet,pa-pa,ma-ma,krabbe innimellom,men åling er det store-har ikke hastverk.Klappe,dra seg opp over alt,så nå må vi passe alt vi har på bord og tvbord,fælt så lange armer så små kan ha..hehe. Ellers kan han spise brødskiva si,i biter.. Tja,det var del det tror jeg! Morsom den tiden her,alt skjer så fort:) HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Ja,sleng deg på Må spørre ett dumt spørsmål.. Jeg har sett flere steder at drømmehagen er tingen. Jeg vet likevel ikke hva det er eller når det går.. Hehe.. Det burde jeg kanskje visst når jeg har barn. Han sitter uansett ikke i ro lenge nok til å se en reklamefilm engang,men dog. Syns gutten din er flink,kan tegn for melk osv. Hi
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 drømmehagen er barnetv for de aller minste;) går på nrk3/super kl halv 6. er en kjempesøt serie om koselige figurer som lever i en magisk hage;) begynte med tegn når han var 5-6mnd, og det tok ikke lange tida før han tok det;)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #9 Skrevet 20. mars 2009 Ja,tenkte det var noe barnetvgreier:) Jeg skal se den i morgen jeg da:) Okei,de lærer fort de små! Helt utrolig flott å se på og ha muligheten til å lære de alle tingene:) Når legger deres barn seg? Min legger seg seks,da er han helt skutt fordi han sover så fryktelig dårlig på dagen. Max en time. Han sove hele natten gjennom,og våkner halv åtte. Da er han endelig uthvilt. Han er utrolig aktiv gjennom dagen,så skjønner at søvnen er viktig for han:)
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 20. mars 2009 #10 Skrevet 20. mars 2009 alex legger etter at han har spist kvelds, og den får han etter drømmehagen, så kl 6 da, er som regel i seng før halv 7. sover til 8. Har en lang dupp på formiddagen, men sover max 45 min etter kl 1 på dagen
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #12 Skrevet 21. mars 2009 Det er vel ikke akkurat kjempe fint at 10mnd gamle babyer ser på tv???
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #13 Skrevet 21. mars 2009 En halvtime pr dag skader ikke! Du er vel så eksemplarisk du at din kommende baby/babyen din aldri ser ett lite glimt av tv'n en gang. Du skal ikke bry deg med hva andre gjør,har du ikke annet i livet ditt som er mer spennende enn å bry seg med andre,ja da syns jeg du skal tenke over situasjonen din: Skal jeg fra og med i dag starte ett bedre liv,være en bedre person ved å ta vare på det som er mitt,ikke bry meg med andre.Jeg har feil og mangler,ting andre kanskje ikke syns er bra.....og sånn skal det være. Verden er ikke perfekt,ei heller personene som lever i den. Flotte mennesker har vokst opp selv om de så en halvtime på tv da de var 10 måneder. Personer med gode jobber,god intelligens har klart seg bra til tross for barnetv før fylte ett år. Tenk over saken,sånn på ordentlig.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #14 Skrevet 21. mars 2009 Hvorfor ikke krabbe? Jeg sier at min datter krabber.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #15 Skrevet 21. mars 2009 Helt enig i at det er noe dritt å lære barna at tv er en del av god natt rutinen.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 21. mars 2009 #16 Skrevet 21. mars 2009 jeg syns det erkoselig å se på drømmehagen med alex jeg:) Og han elsker det. Det er jo så pedagogisk flott som du får det, så jeg tviler på at han tar noe større skade av det. TV er ikke djevelens verk altså, barna får ikke traumer eller skader av å glo litt på den boksen.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #17 Skrevet 21. mars 2009 Det lager dårlige rutiner og tv er ikke egnet for å roe ned noen før sengetid. Det er heller ikke anbefalt at voksene som lider av søvnløshet ser tv de siste timene på kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå