Gå til innhold

For en kropp Tone Damli Aaberget har!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på Senkveld nå, og må bare si at hun er utrolig flott! Den kroppen har hun jobbet for!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg innrømmer gladelig at jeg er MISUNNELIG. Men så jobber ikke jeg for min heller da.... kremt....

Skrevet

Jentungen er 20, man har litt bedre odds da enn 40 (no offence;).

Skrevet

Men hvis hun fortsetter å trene vil hun ha en like bra kropp som 40-åring :)

Skrevet

fin kropp ja.

Skrevet

Tror nok hun har hatt sine timer på treningsstudio ja:) Er vel hun som er damens frontfigur i Nike- Men VS Women reklamen:)

Skrevet

Misunnelige meg synes hun er blitt litt for tynn:)

Er ikke det at jeg er feit altså, med mine 94 kg:D

Skrevet

Du sier noe, limafre! :-)

Skrevet

En 40-åring vil nok aldri ha en kropp som en 20-åring uansett om hun trener 24/7, men vil nok se ut som en 40-åring som holder seg godt.

Skrevet

For tynn? Nei, jeg synes hun ser veldig sunn ut. Flotte ben.

Skrevet

Men hva gjør hun for å få en sånn kropp uten å bli muskuløs???

Bare slank og flott!! Hun hadde jo flotte former tidligere også!! Men mye slankere nå!

Men hun har jo ikke stått bakerst i køen for utseende, hun er skikkelig flott !! Ansikt og hår i tillegg til kropp :P

Skrevet

Ja, ho er rett og slett drop dead geurgeous:-O

Snakker om perfekt a gett...

Skrevet

Beina er flotte, men hun har mistet pupper og overkropp. Men klart hun er flott, jeg vil bare prøve å finne noe negativt:)

Skrevet

jeg har en bekjent som er 40 + og hun har seriøst like fin kropp som f.eks Tone. Hun har dog trent mye hele sitt liv.

Skrevet

Hun har vel det vi kaller : Full Pakke ;-)

Skrevet

He-he, kom på noe tanta mi som var veldreid helt opp til ganske høy alder, pleide å si; "Et lams kropp, men med en saus ansikt", hun var engelsktalende da så det hørtes liksom litt mer treffende ut på engelsk ;)

Skrevet

fin madrass!

Skrevet

Mener typen hennes er personlig trener? Tipper hun trener styrke med "lette" vekter og mange repetisjoner - sånn at musklene ikke blir så store.

Tynnere nå, men kan jo være "valpefettet" er blitt borte også. :-)

Skrevet

skjønner heller ikke at noen kan si at hun ser tynn ut!

Hun ser frisk og sunn ut. Jeg er mye tynnere men ser ikke så sunn og frisk ut for å si det slik.. hehe

Skrevet

Hun løper mye for tiden tror jeg. Så et program her om dagen hvor hun var på trening. Tror hun skulle konkurrere eller noe med noen??

Skrevet

Synes hun ser flott ut jeg!! Og når hun jobber for det så skal hun jammen meg nyte det og være stolt av det også! Ser sunn og flott ut :)

Skrevet

Ja hun er jo bare 20,

har personlig trener (i mange år)

og aldri vært gravid, hehe

Har flere barnløse venninder jeg som er topptrente og ser like bra ut, bare at de ikke er kjente og blir fixet opp slik da.

Men skulle gjerne hatt sånn kropp jeg og. Men må bli flinkere til å trene først. Har nettop fått unge nr 2;o)

Skrevet

Siden hun ikke har fast jobb slik som oss vanlige dødelige, har hun god tid til å trene. Jeg har en teori om at hun kommer til å bli en av de som opererer seg i framtiden, for når skjønnheten hennes falmer er det ingenting igjen å falle tilbake på. Hun livnærer seg som flørtende "bimbo", det kan man ikke gjøre for evig.

Skrevet

Tenkte på det samme, jammen er hun fin!

Her ligger jeg veltet rundt på sofaen, ni dager over termin og svær som et fjell.

Hjelper IKKE på humøret å se den veldreide dama der på skjermen akkurat nå.

Jeg innrømmer det lett, jeg er MISUNNELIG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...