Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 I navlen. Dette skjedde etter jeg fødte (10 mnd siden) Aldri vært plaget før... Men som dere kanskje skjønner er huden der veldig slapp, kan det føre til ekkel ubehagelig lukt? Huff, er så lei.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Ta det ut, vask med alkohol. Og la det gro. Kan få betennelse.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 En betennelse er vel ikke så farlig. Hvorfor la det gro? Hvorfor den lukten? HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 En betennelse kan være farlig å gå med for lenge, og hvis du har hatt det i 10mnd ville jeg gått til legen! La det gro fordi da slipper du mer betennelse, betennelse lukter ikke godt!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Kjenner ei som fikk betennelse. Endte med innleggelse på sykehuset. Hun hadde også i navlen. Ikke for å skremme altså, for trenger ikke være det du har. Men betennelse er ikke noe særlig det altså. Dra dit du tok det og spør om råd Håper det bli bra igjen
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 Fikk ikke med med at du har hatt det i så lenge. Da ville jeg ha dratt til legen en tur for å få sjekka det opp
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 21. mars 2009 #7 Skrevet 21. mars 2009 Noen ganger kan piercing lukte ille uten noen spesiell grunn, så er det ikke sårt eller noe akkurat der så kan det bare være at det lukter likevel. Det ble jo helt teit forklart men, flere jeg kjenner og meg selv har piercinger som vi synes lukter men som vi aldri har funnet noen grunn til at skal lukte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå